Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:242993
 
Evaluation:
Published: 13.06.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Vadītājs    4
  Vadītājam ir padotie    4
  Definēt un interpretēt ārpus uzņēmuma notiekošo    4
  Atkal un atkal atbildēt uz jautājumiem: kurā biznesā mēs esam, un kurā biznesā mēs nesam?    4
  Nodrošināt līdzsvaru starp ikdienas darbu un nākotnes panākuma kaldināšanu    5
  Veidot organizācijas vērtības un principus    5
  Mīts1    6
  Mīts 2    6
  Līderis, līderība    7
  Līderu tipoloģija    7
  Neformālais līderis    9
  Vadības stils    10
  Autoritārā    10
  Demokrātiskais    10
  Liberālā    11
  Partnerība    11
  Secinājumi    12
  Literatūras un avotu saraksts    13
  Elektroniskie informācijas avoti    13
Extract

Secinājumi.
Nav svarīgi vai sauc par vadītāju vai direktoru darbības princips ir vienāds tikai direktoram skolā ir grūtāk nekā vadītājam tāpēc kad viņiem jāievēro trešās puses vēlmes tas būtu skolnieku un vecāku. Kas viņa darbu padara vēl sarežģītāku nekā kādas firmas vadītājam. Svarīgi lai vadītāja vai direktora tēlā apvienojas formālais vadītājs gan līderis tad tādai iestādei ir viegli izdzīvot jebkuros apstākļos spēcīgs līderis ap sevi var viegli pulcēt labus speciālistus. Visspilgtākais piemērs bija apple vadītāji kad vadīja Stīvs Džobss tad katrus viņā uzstāšanas apple kompānijai paaugstināja vērtību. Kad Stīvs aizgāja viņu vietu ieņēma cits vadītājs notika sekojošais kad vien šīs cilvēks uzstājas publikas priekšā apple kompānijas vērtība kritās diezgan nozīmīgi. Meklējot apple vadītāju joprojām google meklētājā parādās Stīva Džobsa vārds nevis jaunā vadītāja vārds. Mans piemērs izglītībā ir mana bijusī skola es pats varu salīdzināt kas notika pie direktores maiņas. Pie viena direktora bija ļoti daudz labu un spēcīgu skolotāju kāpēc tā jo pirmais direktors bija vadītājs un līderis. Līdz ar to kad bija daudz labu speciālistu skolnieku arī bija daudz. Tad nomainījās direktori arī nomainījās skolotāji visi labākie devās citur, krītas līmenis skolnieki arī izvēlējas citur mācīties. Tagad skolnieki palikuši mazāk, otrā pusē upei citai skolai parādījies spēcīgs direktors un tagad tā skola konkurē ārā manu skolu kura agrāk bija spēcīgāka par otras upes pusē esošo skolu. Tas tikai pierāda cik liela nozīme ir vadītājam līderim. Var vēl būt tā kad vadītājas nav tik labs līderis, bet viņam ir labs neformālais līderis kas ir viņa labā roka tādā situācijā viņš var panāk tik pat labu efektu it kā pats būdams līderis.


Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,98 €
Work pack Nr. 1332949
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register