Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:250802
 
Evaluation:
Published: 28.07.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 12 units
References: Used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Uzņēmuma iekšējās un ārējās vides teorētiskie aspekti    5
1.1.  Iekšējās vides raksturojošie faktori    5
1.2.  Ārējās vides raksturojošie faktori    7
1.2.1.  Netieši ietekmējošā ārējā vide    7
1.2.2.  Tieši ietekmējošā ārējā vide    8
2.  Uzņēmuma «x” iekšējās un ārējās vides analīze    11
2.2.  Uzņēmuma «x” ārējās vides analīze    17
2.3.  Priekšlikumu iestrāde Uzņēmuma «x” darbības uzlabošanai    23
  Secinājumi un priekšlikumi    25
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    27
  Pielikums    28
Extract

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Pētot un analizējot uzņēmuma Uzņēmuma “x” kā arī izmantojot literatūru un citos avotos publicētos materiālus, darba autors ir nonācis pie sekojošiem secinājumiem:
1. Uzņēmums Uzņēmuma “x” ir viens no vadošajiem uzņēmumiem viesnīcu nozarē Latvijā un Baltijā. Uzņēmums ir ļoti motivēts savu mērķu sasniegšanai un ar katru gadu savus mērķus un ambīcijas palielina.
2. Uzņēmuma iekšējā vide ir diezgan labi sakārtota sākot jau ar pašu uzņēmuma struktūru, kurā ir labi organizēta un pārskatāma, iekšējo uzņēmuma vidi papildina uzņēmuma darbinieku darba kūltūra un tas darbs kas tiek iegūldīts uzņēmuma labā un darbā ar uzņēmuma klientiem.
3. Pēc darbā veiktā pētījuma, par darbinieku viedokli par pašu uzņēmumu un darbu tajā var secināt, ka lielākā daļa uzņēmuma darbinieki ir apmierināti ar uzņēmuma iekšējo vidi un mikroklimatu pašā uzņēmumā. Uzņēmuma personāls uzskata arī, ka uzņēmums darbojas diezgan veiksmīgi savā nozarē un dara to augstā līmenī.
4. Izvērtējot darbinieku aptaujas rezultātus, var secināt, ka darbinieki par diviem svarīgākajiem motivējošajiem faktoriem uzņēmumā uzskata tieši naudu un karjeras iespējas tālākajā nākotnē.
5. Veicot analīzi par uzņēmuma ārējo tieši ietekmējošo vidi, autors var secināt, ka uzņēmums rūpīgi izvēlas piegādātājus ar kuriem uzņēmums ir labās sadarbības attiecībās. Uzņēmumam ir svarīgi arī tā klienti jeb viesi, bez kuriem kā autors darba gaitā jau minēja uzņēmums nevarētu pastāvēt viss darbs tiek likt tieši uz klientu, lai atstātu pēc iespējas labāku iespaidu par uzņēmumu un tā darbību.
6. No SVID analīzes par uzņēmumu un tā konkurentiem var secināt, ka uzņēmumam salīdzinot ar uzņēmuma konkurentiem ir pietiekoši daudz pozitīvu iekšējās vides faktoru, kā piemēram, kvalificēti darbinieki un lojāli klienti un viesi, plašāks piedāvāto pakalpojumu skaits, ko pati viesnīca jeb uzņēmums var piedāvāt saviem klientiem un arī cenas kas ir atbilstošas pakalpojumam.

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,98 €
Work pack Nr. 1340361
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register