Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:283560
 
Evaluation:
Published: 27.08.2012.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 6 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Motivācijas teorijas    4
1.1.  Satūra motivēšanas teorijas    4
1.1.1.  A. Maslova vajadzību hierarhija    4
1.1.2.  K. Alderfera ERG teorija    5
1.1.3.  F. Hercberga divfaktoru teorija    6
1.1.4.  D. Makklelanda „pieredzes-vajadzību” teorija    7
1.2.  Norises motivēšanas teorijas    8
1.2.1.  Gaidu motivēšanas teorija    8
1.2.2.  Taisnīguma motivēšanas teorija    9
1.2.3.  Portera un Lourela modelis    9
1.3.  Stimulējošās motivēšanas teorijas    10
2.  Motivācijas prakse Latvijas uzņēmumos    12
3.  Uzņēmuma īss aprakss    13
4.  Nozares raksturojums    16
5.  Uzņēmuma SVID analīze    18
6.  Uzņēmuma iekšējā vide    21
6.1.  Uzņēmuma misija    21
6.2.  Izmantotās tehnoloģijas    22
6.3.  Uzņēmuma struktūra    22
6.4.  Darbinieki    23
6.4.1.  Darbinieku atlase    23
6.4.2.  Darbinieku vidējā alga    24
6.5.  Uzņēmuma kultūra    24
7.  Līdzšinējā motivācijas prakse uzņēmumā    26
8.  Pētījumu metodoloģija    28
9.  Pētījumu rezultātu apraksts    29
10.  Motivācijas uzlabošanas projekts    34
10.1.  Pasākumi, lai uzlabotu motivāciju    34
10.2.  Nepieciešamie resursi    36
11.  Veikto pasākumu realizācijas kontrole    38
11.1.  Kā rīkoties, ja rezultāts netika sasniegts?    38
  Secinājumi un priekšlikumi    39
  Literatūra    41
  Pielikums    42
Extract

Stimulējošās motivēšanas teorija izskaidro atalgojuma un soda lomu cilvēku pašreizējā un nākotnes rīcība. Pēc šīs teorijas cilvēku rīcība ir iepriekšējāš pieredzes rezultāts.
Motivēšana sākas no stimuliem, kas saistīti ar personīgiem un ārējiem faktoriem. Piemēram, darbinieks nolēmis darboties intensīvāk, lai palielinātu savu atalgojumu. Taču reālā darbinieku rīcība atkarīga no iepriekšējiem secinājumiem un pieredzes
Pēc stimulējošās motivēšanas teorijas cilvēku rīcība ir iepriekšējās pieredzes atziņu rezultāts. Citiem vārdiem, ja iepriekš par attiecīgu rīcību bija labs atalgojums, tad darbinieks labprāt to atkārtotu un rīkotos tāpat arī turpmāk un otrādi, ja bija samērā mazs atalgojums vai sods, tad viņš negribēs šo situāciju atkārtot nākotnē. Līdz ar to stimulējošās teorijas piekritēji uzskata, ka darbiniekus var motivēt tikai ar īpaši lietotām atalgojuma (soda) metodēm.

Organizācijā jābūt četrām stimulēšanas metodēm:
o pozitīvās – atalgojuma palielināšana par efektīvu, prasībām atbilstošāku izpildīto darbu;
o izvairīšanās – izvairīšana no sodīšanas par ne visai atbilstošu darbinieku rīcību, pozitīvās rīcības stimulēšanai nākotnē;
o sodīšanas – soda noteikšana darbinieka nepariezasrīcības gadījumā, rīcības uzlabošanai nākotnē;
o izzūšanas – nepareizas darbinieka rīcības ignorēšana, lai tādā rīcība uzņēmumā vispār izzustu.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,48 €
Work pack Nr. 1324876
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register