Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:291004
 
Evaluation:
Published: 25.02.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  UZŅĒMUMA ĪSS APRAKSTS    4
2.  MĀRKETINGA MAKROVIDE    8
2.1.  Sociālekonomiskie, demogrāfiskie faktori    8
2.2.  Kultūras un izglītības faktori    8
2.3.  Politiskie, tiesiskie faktori    9
2.4.  Tehniskie un tehnoloģiskie faktori    10
3.  MĀRKETINGA MIKROVIDE    12
3.1.  Pircēji    12
3.2.  Konkurenti    13
3.3.  Starpnieki tirgū    14
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    15
  BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS    16
Extract

IEVADS

Uzņēmumam vienmēr ir zināms priekšstats par vēlamo pieprasījuma līmeni tirgū. Tādēļ mārketinga speciālistiem jānodrošina tādu pieprasījuma iesniegšanas līmeni, laiku un raksturu, ar kādu iespējams sasniegt mērķus, kas izvirzīti uzņēmumam, firmai.
Tirgzinību pamatuzdevums ir noskaidrot uzņēmuma klientus, t.i. mērķa tirgu, noteikt to vajadzības un vēlmes, un darīt visu iespējamo, lai spētu apmierināt viņu vēlmes efektīvāk par konkurentiem. Lai to panāktu, jāzin, kāda vecuma ir potenciālie klienti, kāds ir viņu dzīves stils, kur viņi dzīvo, strādā un iepērkas, kā arī kāds ir viņu ģimenes stāvoklis. Ir jāzin, kas pircējiem patīk, kādas preces viņi pērk, kuras preces īpašības viņi vērtē visaugstāk, kāds iesaiņojums un reklāma piesaista viņu uzmanību. Uzņēmēji cenšas noskaidrot, attiecīgās to un to konkurentu ražotās un piedāvātās preces pieprasījumu un noietu, kā arī pircēja attieksmi pret konkrēto uzņēmumu, tā reputāciju.
Pareiza stratēģijas virziena izraudzīšanās, kā arī labvēlīga stratēģiskā plānošanas procesa mijiedarbība ar mārketinga vadīšanas procesu dod iespēju uzņēmumam izdzīvot un zelt strauji mainīgās tirgus situācijas apstākļos.
Darba mērķis ir iepazīties ar situāciju, kas valda Latvijas alus tirgū, noteikt kādu vietu tajā aizņem mūsdienīga, bet pagaidām vēl uz savu augsto attīstību ejošā vecākā alus darītava Baltijā A/S “Cēsu alus”. Izvērtēt faktorus, kas ir par iemeslu firmas panākumiem, kā arī veikt mārketinga mikrovides un makrovides analīzi.

1. UZŅĒMUMA ĪSS APRAKSTS
Cēsu alus darītavas vēsture:

Cēsu alus ir vecākā alus darītava Baltijā (Ziemeļeiropā) .
1590. gadā Pirmo reizi tiek pieminēta alus gatavošana Cēsu pilī pils
revīzijas protokolā, kurā atrodamas ziņas par iesala
žāvētavu un apiņu dārziem. Pirmā alus darītava atrodas
tieši pilī.

17.gs. Alus darītavu pārceļ uz trešo priekšpili, kur koncentrējas
pils muižas saimniecības ēku lielākā daļa. Alus darītavai
aizmugurē piekļaujas apiņu dārzs, tālāk uz ziemeļiem
iesala rija (žāvētava).

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register