Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:298303
 
Author:
Evaluation:
Published: 13.03.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Reinženieringa jēdziens un tā nepieciešamība    4
2.  Reinženieringa process    7
3.  Izplatītākās kļūdas, veicot reinženieringu    12
4.  «Lattelekom»veiktais reinženierings    14
  Secinājumi un priekšlikumi    15
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    16
Extract

Mūsdienās reālā situācija ekonomikā liek uzņēmuma vadītājiem pieņemt lēmumus vispārējās nenoteiktības apstākļos. Tieši finansiālā nestabilitāte komercdarbībā bieži noved Latvijas uzņēmumus līdz krīzei. Tomēr ikvienam uzņēmuma ir iespēja izvairīties no daudzām grūtībām, ja laikus tiek pētīts un prognozēts tā finansiālais stāvoklis, izmantojot visus iespējamos pretkrīzes vadības instrumentus, tai skaitā apsverot iespēju veikt uzņēmumā reinženieringu.
Latvijā uzņēmumi no saņemtajiem rēķiniem laikus samaksā tikai vidēji 50%, pēc rakstiska atgādinājuma — 25%, bet 20% saistību tiek izpildītas pēc tam, kad debitori tiek nodoti parādu iekasētājiem, 3% parādu tiek piedzīti tiesas ceļā, bet 2% kļūst par bezcerīgiem debitoriem. [6]
Ņemot vērā iepriekšminēto, reinženieringa procesa izzināšanas un ar to saistīto kļūdu analīze ir ļoti aktuāla ikvienam uzņēmumam.
Patstāvīgā darba mērķis ir analizēt reinženieringa piedāvātās iespējas un aplūkot tā rezultātus uzņēmumā «Lattelekom».
Patstāvīgā darba uzdevumi ir:
1. Reinženieringa teorijas pamatojuma analīze.
2. Būtiskāko kļūdu apskats.
3. Uzņēmuma «Lattlekom» darbībā pielietotā reinženieringa novērtējums.
4. Pamatojoties uz iegūto informāciju, izdarīt secinājumus un izstrādāt priekšlikumus reinženieringa procesu efektivitātei.
Patstāvīgā darba izstrādē tika izmantoti teorētiskie pieņēmumi no dažādiem literatūras izdevumiem, kā arī interneta materiāliem.
Reinženierings (Reengineering) ir lielas, radikālas pārmaiņas, kuru gaitā tiek modernizēti biznesa procesi, pilnveidojot darba un pakalpojuma sniegšanas kvalitāti un efektivitāti. Pārmaiņas ir plānots un vadīts organizācijas pārstrukturizēšanas process. [1] Tas ir veids, kā dubultot biznesa efektivitāti. [2] Ņemot vērā to, ka apkārtējā mikro un makrovidē notiek nepārtrauktas un būtiskas pārmaiņas, ir svarīgi izvirzīt koncepciju, kā uzņēmumā veikt reinženieringu.
Šādu koncepciju 1993. gadā izstrādāja amerikāņu speciālisti Maikls Hammers (M. Hammer) un Džeims Čampi (J. Champy). Viņi to publicēja zinātniskajā darbā «Korporācijas reinženierings». Autori piedāvāja jaunu koncepciju par uzņēmuma iekšējo menedžmentu, kas lauztu tradicionālos uzskatus par uzņēmuma izveidi, tā kultūru, uzlabotu izdevumu ekonomiju, produkta kvalitāti un apmierinātu patērētāju vajadzības.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,48 €
Work pack Nr. 1136569
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register