Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
7,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:303941
 
Author:
Evaluation:
Published: 28.10.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 40 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  E-komercijas būtība    4
1.1.  Kas ir e-bizness un kas ir e-komercija    4
1.2.  E-komercijas vēsture    6
1.3.  E- komercijas mērķi un darbības jomas    7
1.4.  E-komercijas aktualitāte    8
2.  E-komercijas veidu analīze    10
2.1.  E- komercijas veidi    10
2.2.  Tirdzniecība internetā    15
2.3.  Mobilās komercijas būtība    23
2.4.  Norēķinu veidi    31
3.  E-komercijas drošība    36
3.1.  Patērētāju tiesības aizsardzība    36
3.2.  Personas datu aizsardzība    37
3.3.  Kibernoziegumi    39
3.4.  Draudi    40
  Noslēgums    42
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    44
Extract

E- komercijas jēdziens ir ļoti plašs, tādēļ netiks apskatīts e- komercijas attīstība uzņēmumā, e-komercijas nākotnes tendences, juridiskie aspekti, e-komercijas tehnoloģijas un vēl dažas mazas tēmas.
Darba mērķis ir izpētīt un izprast elektronisko komerciju un elektroniskās komercijas veidu būtību un novērtēt tās pielietošanu.
Darba mērķa sasniegšanai tiek izvirzīti sekojošie uzdevumi:
1.Savākt, apkopt, izpētīt nepieciešamo literatūru par e- komerciju un e-komercijas veidiem - jēdzienus, vēsturi, mērķus, lomu un būtību.
2.Analizēt e-komercijas lomu un ietekmi organizācijas darbībā.
3.Novērtēt e-komercijas drošību.
Darbā tika vākti dati par e-komerciju un e- komercijas veidiem no angļu, krievu un latviešu grāmatām, kā arī tika izmantota pārlūkprogramma – google.lv mājas lapu meklēšanai par vajadzīgo informāciju.
1.E-KOMERCIJAS BŪTĪBA
Kas ir e-bizness un kas ir e-komercija
Iesākumā apskatīsim, kas ir e-bizness (Electronic business, e-business). E-bizness ir kļuvis par standarta procedūru lielākajai daļai kompāniju. Lai varētu vadīt e-biznesu, ir nepieciešama erudīcija tehnikas jomā, tirdzniecības jomā un reklamēšanas jomā. Klienti vēlas pieeju produktiem 24 stundas diennaktī un 7 dienas nedēļā, un vieglākais veids kā to nodrošināt ir vadīt darbības tiešsaistē (onlainā). Tas uzņēmums, kas nodrošinās visuzticamāko, funkcionālāko, ātrākos un lietotājam draudzīgākos pakalpojumus, gūs sekmes.
E-biznesu parasti jauc ar portāliem un interneta veikaliem, taču e-bizness ir procesu, organizāciju un sistēmu integrācija, izmantojot Internet - balstītas vai ar to saistītas tehnoloģijas, lai izveidotu diferencētu biznesa vērtību un konkurētspējīgu pozīciju. E-bizness aptver Internet tehnoloģiju lietošanu visos biznesa pasaules aspektos.(13,22,23) Toties, E.Gaile-Sarkane savā grāmatā e-biznesu definē tā: „E-bizness ietver attiecības starp uzņēmuma pircējiem, partneriem un piegādātājiem, kā arī produktu, informācijas un naudas plūsmas un galvenos labumus, ko gūst katrs no dalībniekiem. Savukārt e-komercija ir darījumi e-vidē. „(9,40.lpp.)…

Author's comment
Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,48 €
Work pack Nr. 1123071
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register