Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:314189
 
Author:
Evaluation:
Published: 18.01.2007.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 7 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Kopsavilkums   
2.  Uzņēmuma juridiskais status un īpašuma daļas   
3.  Piedāvātais pakalpojums   
4.  Tirgus analīze   
5.  Mārketinga stratēģija   
6.  Uzņēmuma vadība un nodarbinātie darbinieki   
7.  Uzņēmuma funkcionēšana   
8.  Risks un problēmas   
9.  Finansēšanas stratēģija   
Extract

Sabiedrība ar ierobežotu atbildību “e-laiks” (turpmāk SIA “e-laiks” tiks dibināta 2002. gada 28. maijā.
SIA “e-laiks” Latvijas Uzņēmumu reģistrā tiks reģistrēta 2002. gada 3.jūnijā.
SIA “e-laiks” juridiskā adrese ir Murjāņu iela 52 – 49, Rīga, Latvija, LV – 1064.
SIA “e-laiks” pamatkapitālu veido īpašnieku personīgie ieguldījumi pamatlīdzekļu iegādei.
SIA “e-laiks” īpašnieki ir Kitija Špakovska un Zane Betiene. Kitijai Špakovskai pieder 70% no pamatkapitāla, Zanei Betienei – 30%.
SIA “e-laiks” darbības virzieni ir pakalpojumu sniegšana šādās sfērās:
Interneta izmantošana.
Datorspēles.
Dokumentu un attēlu printēšana.
Dokumentu un attēlu skenēšana.
Kopēšana
SIA “e-laiks” piedāvātos pakalpojumus izmantos visa vecuma cilvēki, bet pārsvarā bērni un jaunieši.
Interneta klubu un kafejnīcu tirgus Latvijā nav īpaši pārblīvēts. Parasti pārblīvētāki ir lielāko pilsētu centra rajoni. SIA “e-laiks” atradīsies Rīgas nomalē – mikrorajonā Jugla, kur rajona iedzīvotājus apkalpo tikai viens interneta klubs, un tas nespēj apmierināt pieprasījumu pēc sniegtajiem pakalpojumiem.
SIA “e-laiks”, atšķirībā no tuvākiem konkurentiem, būs jaunāka un jaudīgāka tehnika. Telpu iekārtojums būs piemērotāks darbam ar datoru. SIA “e-laiks” piedāvās pakalpojumus, kurus tuvākie konkurenti nepiedāvā, kā, piemēram, skenēšana un CD ierakstīšana.
Cenas SIA “e-laiks” piedāvātajiem pakalpojumiem tiks noteiktas galvenokārt pēc pakalpojumu pašizmaksas un konkurentu cenas par analogiem pakalpojumiem. SIA “e-laiks” piedāvātās cenas būs samērā zemas, kuras 25% robežās nepārsniegs tuvāko konkurentu cenas. Zemo cenu dēļ mūsu piedāvātie pakalpojumi tik izmantoti un tādejādi tiks gūta peļņa.
SIA “e-laiks” neuzsāks lielu reklāmas kampaņu. Lai informētu apkārtnes iedzīvotājus par SIA “e-laiks” piedāvātajiem pakalpojumiem, tiks izveidoti reklāmas lapas (bukleti), kuri tiks izvietoti reklāmai paredzētās vietās, kā arī iedzīvotāju pastkastītēs. Vienīgi pirmajā darbības mēnesī SIA “e-laiks” paredz izvietot reklāmu laikrakstos. SIA “e-laiks” nav paredzējusi reklāmai atvēlēt lielus naudas līdzekļus.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register