Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:329853
 
Author:
Evaluation:
Published: 17.04.2009.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    2
  I Jaunrades process    3
1.  Grupu jaunrade    3
2.  Šķēršļi jaunradei    3
  II Manas atziņas    5
  Nobeigums    10
Extract

Mūsdienas raksturojoša iezīme ir radikālās un pastāvīgās pārmaiņas. Ir vitāli svarīgi likt cilvēkiem radoši domāt, lai attaisnotos pūles, kuras ieguldītas šo pārmaiņu procesā. Jaunrade ir grūti pētāma un izskaidrojama joma, tādēļ šim procesam arī nav skaidras definīcijas.
Jaunrades raksturošanai tiek lietots liels un dažāds definīciju skaits.
Mūsdienīgs cilvēks dzīvo attīstītas tehnikas laikmetā, tādēļ ir svarīgi iemācīt bērniem un jauniešiem orientēties tehnikas un zinātnes pasaules daudzveidībā, darboties ar tehniku, izprast tās darbības likumsakarības un apzināties iegūto zināšanu un prasmju vērtību. Lielus sasniegumus var nodrošināt, ja bērns agri iesaistās tehniskās jaunrades procesā. Šāda pieeja var būt perspektīva ne tikai vispārējā sociālā, bet arī individuāli psiholoģiskajā skatījumā. Izpaužoties radošam potenciālam, bērns pakāpeniski atklāj jaunas vērtības, darbības paņēmienus, apgūst plašu informāciju un prasmi iegūtās zināšanas izmantot problēmu saskatīšanai un risināšanai.
Jaunrade - cilvēka potenciālā spēja radīt jaunas sakarības starp zināmiem elementiem, piedāvāt jaunus risinājumus neatrisinātām problēmām, izmantojot citus paņēmienus.
Jaunrade ir tāds process, kurā tiek radītas agrāk nebijušas materiālas vai Garīgas vērtības. Process, kurā jaunas zinātniskās, tehniskās, sociālās, kultūras vai citas jomas idejas, izstrādnes un tehnoloģijas tiek īstenotas tirgū pieprasītā un konkurētspējīgā produktā vai pakalpojumā.
Jaunrade ir jaunu ideju ģenerēšanas process.

1. Grupas jaunrade

Pēdējos gados viens no labākajiem veidiem, kā ģenerēt idejas, bija veidot komandas un izmantot zināmas metodes (piemēram, „prāta vētra”, 6-3-5 metode, analoģiskā spriešana u.c.), lai rastu labākos risinājumus, izmantojot darbinieku jaunrades potenciālu. Lielākām vai mazākām grupām ir lielākas iespējas atrisināt problēmu nekā atsevišķiem indivīdiem. Grupas jaunradei ir daudz priekšrocību:
efektivitāte, risinot komplicētas problēmas,
neierobežota komunikācija un palielināta kapacitāte, ģenerējot idejas,
riski ir viegli nosākami, jo iespēja rast risinājumu ir lielāka, tas ir neizsmeļams avots individuālā radošā potenciāla stimulēšanai.
Tā kā jaunrades produkti ir savā starpā saistīti, ne katrs mūsu aktivitātes produkts ir jauns un/vai oriģināls un radošs. Jaunām oriģinālajām idejām un atbildēm ir jābūt sociālai vērtībai, jābūt pielāgotām realitātei un jāatbilst objektīvajām prasībām. …

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register