Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:330095
 
Author:
Evaluation:
Published: 02.06.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 17 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Organizācijas iekšējas vides elementu raksturojums    4
1.1.  Uzņēmuma iekšējās vides būtība    4
1.2.  Uzņēmuma misijas un mērķu formulēšana    7
1.3.  Organizatoriskās struktūras    11
1.4.  Vadības līmeņi uzņēmumā    15
2.  LDZ Cargo iekšējās vides elementu analīze no 2010.līdz 2012.gadam    19
2.1.  LDZ Cargo vispārējs raksturojums un attīstība    19
2.2.  LDZ Cargo personāla politikas raksturojums    25
2.3.  LDZ Cargo materiālo nodrošinājumu apraksts    29
  Secinājumi un priekšlikumi    35
  Izmantotās literatūras un citu avotu saraksts    37
  Pielikumi    39
Extract

Secinājumi un priekšlikumi
Darba gaitā autore ir izdarījusi šādus secinājumus:
1. Uzņēmējdarbības iekšējā jeb mikrovide nozīmē katra atsevišķa uzņēmuma vai uzņēmumu grupas (koncerna) konkrētā pastāvēšanas un attīstības realitāte, uzņēmuma struktūrvienību attiecības;
2. Iekšējās vides galvenie mainīgie elementi uzņēmuma darbības mērķi, ražošanas tehnoloģijas, organizatoriskā struktūra un darbinieki;
3. Uzņēmuma virs mērķis ir misija, kas ir mērķēta uz esošo vai potenciālo klientu un apkārtējas vides ilglaicīgu atmiņu;
4. Uzņēmuma vīzija ir uzņēmuma priekšstats par to, kādam ir jābūt uzņēmumam, uz ko uzņēmums virzās ilgtermiņā;
5. Lai uzņēmums varētu sekot līdzi noteiktas vīzijas un stratēģijas ieviešanas pasākumiem, tas nosaka mērķus, ko vēlas sasniegt;
6. Atkarībā no termiņa uzņēmumi mērķi tiek iedalīti stratēģiskajos, taktiskajos un operatīvajos mērķos;
7. Organizatoriskā struktūra –uzņēmumu vienību un darbinieku funkciju sakārtošana, lai, efektīvi savstarpēji sadarbojoties un kontaktējoties ar ārējo vidi, mērķtiecīgi sasniegtu uzņēmuma mērķus, apmierinātu patērētāju vajadzības;
8. Organizatoriskās struktūras veids ir atkarīgs no uzņēmuma lieluma un darbības veida;
9. Atkarībā no organizatoriskās struktūras, uzņēmumā tiek izdalīti trīs vadības līmeņi -stratēģiskais (ilgtermiņa) līmenis, taktiskais (vidējais) līmenis un operatīvais (īstermiņa) līmenis.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,48 €
Work pack Nr. 1339645
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register