Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
Ekonomika
File size:
6 KB
ID number:

347160

 
Evaluation:
Published: 27.05.2011.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

1.Kas ir tirgus segmentācija?
Tirgus segmentācija ir tirgus sadalīšana noteiktās pircēju grupās. Katrai grupai var būt nepieciešamas īpašas preces un konkrēti tirgvedības pasākumi. Patēriņa preču tirgū tirgus segmentācija parasti notiek pēc šādām pazīmēm:
1)pēc ģeogrāfiskās pazīmes (valsts, pilsētas lieluma, klimats u.c.);
2)pēc psiholoģiskās un sociālās pazīmes (sabiedriskie slāņi, personības tips u.c.);
3)pēc pircēju rīcības kritērijiem (pirkšanas motivācija, klienta statuss, attieksme pret preci u.c.);
4)pēc demogrāfiskās pazīmes (vecums, dzimums, ienākumu līmenis, izglītība, reliģiskā pārliecība u.c.).
Ražošanas resursu tirgū tirgus segmentācija parasti notiek pēc ģeogrāfiskās pazīmes, pircēju rīcības kritērijiem u.c. Tirgus segmentācijas mērķis ir tirgus iepazīšana, lai uzņēmums varētu noteikt preču ražošanas stratēģiju un taktiku, kā arī plānot atbilstošus tirgvedības pasākumus.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register