Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:347916
 
Author:
Evaluation:
Published: 17.04.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Ievads    2
2.  Īs uzņēmuma raksturojums    2
3.  Pieprasījums    3
4.  SIA „XXX”iekšējās un ārējās vides raksturojums    4
5.  SIA „XXX” preču sortiments    5
6.  SIA „XXX” ražoto preču kvalitāte    6
7.  Cenas    7
8.  Visaptverošie mārketinga mērķi un stratēģijas    8
9.  Uzņēmuma SWOT analīze    9
Extract

Mūsdienās ir liela nozīme mārketingam, lai uzņēmumi varētu veiksmīgi darboties un attīstīties. Mārketings ir nozīmīgs uzņēmumiem arī tādēļ, lai veiksmīgi spētu piesaistīt jaunus pircējus un noturēt esošos, kas nebūt nav viegls uzdevums mūsdienu situācijā, kad konkurentu ir daudz un katrs piedāvā kaut ko īpašu un cenšas noturēt savus pircējus tikai pie sevis, izstrādājot dažādas mārketinga aktivitātes.
Tirgus ekonomikas apstākļos, īstenojot savus mērķus un ieceres ir jāveic dažādas darbības. Lai īstenotu mārketinga mērķus un funkcijas ir jāņem vērā arī ražošanas, finansu, grāmatvedības, kā arī pārējas uzņēmuma darbības, kas veido organizācijas mārketinga iekšējo vidi.
Mārketinga vide ir organizācijas darbību ietekmējošo labvēlīgo un nelabvēlīgo faktoru kopums, kuri izraisa nepieciešamību tos izmantot vai pārvarēt, lai īstenotu mārketinga mērķus. Sabiedrība ar ierobežoto atbildību “XXX” nodarbojas ar mēbeļu ražošanu un tirdzniecību.
Uzņēmums dibināts un reģistrēts Latvijas Republikas Uzņēmumu Reģistrā 2001. gada 18. oktobrī un darbojas saskaņā ar statūtiem un Latvijas Republikas normatīvajiem aktiem. Sabiedrība ir juridiska persona ar savu nosaukumu, patstāvīgu bilanci, norēķinu kontu bankā un savu zīmogu. Sabiedrības pamatkapitāls var būt materiālie un finansu resursi, kas nepieciešami darbības uzsākšanai un tās tālākai izvēršanai. Šī uzņēmuma Statūtu fonds ir 3 000, - Ls un sastāv no divām daļām, katra daļas cena ir 1500,-Ls.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register