Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:371966
 
Author:
Evaluation:
Published: 08.05.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 2 units
References: Not used
Extract

2005. gadā Latvijā visaktīvāk reklamējās mobilo komunikāciju kompānijas, finansu institūcijas, elektroniskie mediji, mājsaimniecības higiēnas preču piegādātāji un mazumtirgotāji. No tiem daudz neatpaliek medikamentu un automašīnu tirgotāji, kā arī koncertu un festivālu rīkotāji, pārtikas preču ražotāji un alkoholisko dzērienu ražotāji.
Pagājušā gada TOP 10 lielākie reklāmdevēji Latvijā ir Procter&Gamble, Latvijas Mobilais Telefons, Modern Times Group, Tele2, Reckitt Benckiser, Coca-Cola HBC, Rimi, VP Market, Colgate–Palmolive, kā arī Unilever. Telekomunikāciju tirgus jaunpienācējs Bite pēc reklāmas investīciju apjoma ierindojās 14. vietā.Pērn Latvijā mediju reklāmas tirgus pieaudzis par 24,8% un bija 76,01 miljons latu.
2005.gadā mediju reklāmas tirgus Latvijā bija 60,9 miljoni latu.
Visstraujāk - par 93,5% - pērn audzis interneta reklāmas tirgus, kas sasniedzis 3,263 miljonus latu. Kino reklāmas tirgus apjoms pērn bija 453 000 latu, kas ir par 84,2% vairāk nekā pirms gada, bet vides reklāmas tirgus pērn bija 6,535 miljoni latu jeb par 46,4% vairāk.
Joprojām naudas izteiksmē lielāko daļu aizņem televīzijas reklāmas tirgus, kas pērn pieauga par 31,3% un sasniedza 27,112 miljonus latu, bet radio reklāmas tirgus pērn auga par 25,7% un sasniedza 8,53 miljonus latu.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register