Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:386192
 
Evaluation:
Published: 20.04.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 2 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Servisa loģistika jēdziens, mērķi un organizēšana    2
2.  Servisa loģistikas sistēmas izveidošana    4
2.1.  Pakalpojumu un servisa līmeņu vērtēšana    7
3.  Personiskās apkalpošanas būtība un mērķi    11
4.  Patērētāju nodrošināšana ar rezerves daļām, tās organizēšana    15
  Izmantotā literatūra    17
Extract

Servisa loģistika produkta piegādes procesā ir cieši saistīta ar sadales procesu un veido pakalpojumu kompleksu.
Pakalpojums ir dažāda veida loģistika darbība, kura var būt noderīgas patērētājam.
Serviss ir pakalpojumu sniegšana, dažāda veida vajadzību apmierināšana.
Servisa sistēmas pamatmērķi un pamatuzdevumi ir:
potenciālo pircēju konsultēšana pirms tiek uzsākta konkrēta uzņēmuma produkcija ražošana, nodrošinot iespēju pircējam veikt apzinātu izvēli;
apkalpojošā personāla (vai arī pašu pircēju) sagatavošana iegādātās tehnika drošai un efektīvai ekspluatācijai;
nepieciešamās tehniskās dokumentācijas nodošana speciālistiem, lai tie izpildītu savas funkcijas, realizējot produktu patērētājam;
produktu pirmspārdošanas sagatavošana, lai izslēgtu mazāko iespēju, ka ta var nedarboties, demonstrējot to potenciālajam patērētājam;
nogādāt produktu uz ekspluatācijas vietu tā, lai līdz minimumam samazinātu iespēju, ka ta ceļā varētu sabojāties;
sagatavot produktu (tehniku) ekspluatācijai, lai varētu pircējam demonstrēt, kā tas darbojas;
nodrošināt produkta ekspluatāciju, kamēr tas atroda pie patērētāja;
operatīvi veikt rezerves daļu piegādi un šim nolūkam uzturēt noliktavu tīklu, kā arī nodrošināt ciešu sadarbību ar rezerves daļu ražotājiem;
sistemātiski vākt informāciju, kā patērētājs ekspluatē tehniku (par noteikumiem, ilgumu, personāla kvalifikāciju u.c.) un kādas piezīmes, sūdzības, priekšlikumi tiek izteikti;
piedalīties produkcija modernizēšanā un pilnveidošanā, izmantojot analīzes rezultātus par savākto iepriekš minēto informāciju.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register