Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
11,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:386578
 
Evaluation:
Published: 10.02.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 2 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  ANOTĀCIJA    4
  IEVADS    5
  KOPSAVILKUMS    6
1.  UZŅĒMUMA APRAKSTS    7
1.1.  Uzņēmuma biznesa idejas vēsture    7
1.2.  Pamatinformācija par uzņēmumu    7
1.2.1.  Uzņēmuma nosaukums    7
1.2.2.  Uzņēmuma reģistrācija    7
1.2.3.  Uzņēmuma atrašanās vieta, adrese    7
1.2.4.  Uzņēmuma īpašnieki un to ieguldījums uzņēmumā    7
1.2.5.  Uzņēmuma darbības virzieni    8
1.3.  Uzņēmuma misija un mērķi    8
1.4.  Uzņēmuma vadība un nodarbinātais personāls    9
1.4.1.  Uzņēmuma vadība un tās organizatoriskā struktūra    9
1.4.2.  Vadības personāla dati un pienākumi    9
1.4.3.  Nodarbinātās personas    10
1.4.4.  Uzņēmuma darbinieku motivācija    11
1.5.  Uzņēmuma atrašanās vietas un telpu raksturojums    12
1.6.  Uzņēmumā izmantojamie resursi    13
1.7.  Uzņēmuma pamatlīdzekļu raksturojums    14
1.8.  Uzņēmuma apgrozāmo līdzekļu raksturojums    15
2.  UZŅĒMUMA PAKALPOJUMU RAKSTUROJUMS    16
2.1.  Uzņēmuma pakalpojumu vispārējs raksturojums    16
2.2.  Pakalpojumu sortiments    16
2.3.  Pakalpojumu kvalitāte    17
2.4.  Pakalpojuma dzīves cikls    17
3.  TIRGUS ANALĪZE    19
3.1.  Tirgus vispārējs raksturojums    19
3.2.  Mērķa tirgus    19
3.3.  Konkurentu analīze    20
3.4.  Uzņēmuma gaidāmās pozīcijas tirgū, SVID analīze    21
3.5.  Uzņēmuma cenu politika    22
3.6.  Pakalpojumu realizācijas kanālu raksturojums    23
3.7.  Pakalpojumu pārdošanas veicināšanas pasākumu plāns    24
3.7.1.  Reklāma    24
3.7.2.  Sabiedrības viedokļa veidošana    24
4.  RISKS UN APDROŠINĀŠANA    26
5.  KURSA DARBA IZSTRĀDĀŠNAS GRAFIKS    27
6.  FINANŠU APRĒĶINI    28
6.2.  Izmaksu plāns    29
6.3.  Peļņas vai zaudējumu plāns    30
6.4.  Bilance    31
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    33
Extract

Katram potenciālajam uzņēmējam, kas vēlas uzsākt uzņēmējdarbību, skaidri jāapzinās, kādi resursi un kādā apjomā nepieciešami, lai nodrošinātu iecerētā uzņēmuma darbību, kā arī jāprot novērtēt sagaidāmās darbības rezultātus. Jebkuram uzņēmējam jāmāk vadīt un kombinēt viņa rīcībā esošos dažādu veidu resursus, ņemot vērā tirgus prasības. Šajā procesā kā drošs līdzeklis var kalpot kvalitatīvi izstrādāts biznesa plāns.
Biznesa plānam ir vairākas galvenās funkcijas. Pirmā un svarīgākā funkcija – tas ir plāns, kuru var lietot, lai attīstītu idejas par sava biznesa īstenošanu. Tā ir iespēja izstrādāt stratēģiju un “izdarīt kļūdas uz papīra” nevis reālajā dzīvē, apskatot uzņēmumu no visām pusēm. Otrais biznesa plāna rakstīšanas iemesls ir naudas sagādāšana jeb kredīta saņemšana.
Paiet gadi, vienu gadsimtu nomaina otrs, veidojas un grūst impērijas, vecos uzskatus, tradīcijas nomaina jaunas, bet nemainīgs paliek viens — cilvēka tieksme pēc skaistuma. Frizieris ir sava veida mākslinieks, kurš ieved mūs aizraujošā Grācijas, Stila, Elegances un Skaistuma pasaulē. Un nav pārsteigums, ka friziera profesija visos laikos bija un būs radoša, kur vieta ir gan fantāzijai, gan izdomai. Es izvēlējos aprakstīt tieši šo nozari, jo es uzskatu, ka mūsdienas ārējais izskats ieņem būtisku vietu tagadnes dzīvē. Cilvēki tērē daudz laika un naudas, lai izskatītos perfekti. Es domāju, ka frizētavu un kosmētisku salonu nozare ir ļoti perspektīva un aktuāla Latvijā. Tādēļ es nolēmu, ka rakstīšu savu kursa darbu – biznesa plānu par frizētavu un kosmētisko salonu nozari.
Kursa darbā tiek izmantotas analītiskās, grafiskās un ekonomiski matemātiskās plānošanas metodes.

KOPSAVILKUMS

Sabiedrība ar ierobežotu atbildību “Megija” tiks dibināta 2006. gada decembrī, bet uzsāks savu darbību 2007. gada janvārī. SIA “Megija” pamatdarbība būs frizētavu un kosmētisko salonu pakalpojumu sniegšana.
Skaistumkopšanas salons atradīsies Rīgā, Ziepniekkalnā, Vienības gatvē 120. Uzņēmuma telpu platība būs 150 m2. Salona telpas būs gaišas un ērtas. Uzņēmuma īpašnieki nolēma atvērt salonu tieši tur, jo šajā rajonā nav neviena skaistumkopšanas salona.
Salons “Megija” būs moderni iekārtots, tas radīs īpašu noskaņu ne tikai klientiem, bet arī darbiniekiem. Skaistumkopšanas salons piedāvās friziera, kosmetologa, manikīra, pedikīra un masiera pakalpojumus, kā arī katram klientam būs pieejams solārijs. Darbā būs izmantota tikai kvalitatīva kosmētika.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register