Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:397368
 
Author:
Evaluation:
Published: 12.04.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  UZŅĒMUMA PĒTĪJUMS    4
2.  IESPĒJU UN DRAUDU MATRICA    14
3.  PLĀNOŠANAS SISTĒMA UZŅĒMUMĀ    16
4.  SIA “PALEO” PORTFEĻPLĀNA ANALĪZE    21
5.  PLAISAS STRATĒĢISKĀ PLĀNOŠANĀ    24
6.  TIRGZINĪBAS STRATĒĢIJAS    25
7.  PRODUKCIJAS POZICIONĒŠANA    31
  BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS    40
Extract

Latvijas tirgus ekonomikā mazajiem un vidējiem uzņēmumiem pastāv aktuāla problēma – saglabāt savu vietu tirgū, attīstīties un pilnveidoties mūsdienu prasībām, kā arī paaugstināt savas uzņēmējdarbības efektivitāti, tas ir gūst peļņu.
Tirgus apstākļos spēj izdzīvot tikai tāds uzņēmums, kas prasmīgāk un kompetentāk pielāgosies tirgus prasībām, organizēs un plānos savas produkcijas ražošanas attīstību, tirdzniecību un pakalpojumu sniegšanu.
Sabiedrība ar ierobežotu atbildību “PALEO” ir dibināta 1998. gada 13.oktobrī. Uzņēmums specializējas konditorijas izstrādājumu ražošanā, salātu un dažādu ēdienu pagatavošanā un pārdošanā, kā arī svaigas, naturālas sulas un riekstu un žāvētu augļu pārdošanā. Gadu no gada uzņēmums paplašina sortimentu, sākot ražot jaunus vai uzlabojot līdz šīm ražotos produktus.
Produkcijas ražošana tika uzsākta 1998.gadā decembrī. Saražoto produkciju galvenokārt realizēja vietējā tirgū un dažos Rīgas pārtikas veikalos.
1999.gadā janvārī tika atvērti 3 svaigas sulas, riekstu un žāvētu augļu pārdošanas vietas Rīgas lielajos veikalos un viena kafejnīca Rīgas Centrālā stacijā. Kafejnīcā var iegādāties ēdienus un konditorijas izstrādājumus ražotus firmā “PALEO” un arī alkoholiskus dzērienus. 1999.gadā pavasarī tika atvērti vēl trīs sulas pārdošanas vietas, vasarā vēl divas un ziemā tika atvērts jauns firmas veikals Jūrmalā.
2000.gadā tika atvērti vēl četrus svaigas sulas pārdošanas vietas un vēl viena kafejnīca.
2001.gadā tika atvērti vēl divas sulas pārdošanas vietas un viena kafejnīca.
2002.gadā vēl trīs kafejnīcas un viena sulas pārdošanas vieta. 2002.gada beigās tiek atvērts ķīnu virtuves restorāns. Tad kopā pagaidām ir 15 svaigas sulas, riekstu un žāvētu augļu pārdošanas vietas lielajos veikalos un 6 kafejnīcas un firmas veikals.
Uzņēmums cenšas noturēt esošos klientus un piesaistīt jaunus, kā arī strauji attīstīties, un gūt pēc iespējas lielāku peļņu.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,98 €
Work pack Nr. 1145835
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register