Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:408818
 
Evaluation:
Published: 02.06.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 14 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  KORPORATĪVĀS SOCIĀLĀS ATBILDĪBAS JĒDZIENS    4
1.1  Korporatīvās sociālās atbildības jēdziena izpratne    4
1.2  Korporatīvās sociālās atbildības jēdziena definēšana    7
KORPORATĪVĀS SOCIĀLĀS ATBILDĪBAS PRAKSE    9
2.1  Korporatīvās sociālās atbildības attīstība un prakse    9
2.2  Korporatīvās sociālās atbildības attīstība Latvijā    17
3.  KORPORATĪVĀ SOCIĀLĀ ATBILDĪBA UN REPUTĀCIJAS MENEDŽMENTS    19
3.1  Korporatīvās reputācijas un korporatīvās sociālās atbildības mijiedarbība    19
  NOBEIGUMS    23
  ANOTĀCIJA    25
  KOPSAVILKUMS    26
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    28
Extract

Kursa darba izstrādei izvēlētā tēma ir „Reputācijas menedžmenta un korporatīvās sociālās atbildības mijiedarbība”. Autors izdarīja izvēli par labu šai tēmai vairāku būtisku iemeslu pamatots. Pirmkārt, balstoties uz jau esošajām zināšanām korporatīvās reputācijas jomā, autors vēlējās pievērst lielāku uzmanību uzņēmumu reputācijas menedžmentam jeb korporatīvās reputācijas pārvaldei. Otrkārt, autors vēlējās izpētīt korporatīvās sociālās atbildības attīstību un praksi, tādējādi izvērtējot tā spēju ietekmēt korporatīvo reputāciju.
Uzņēmuma jeb korporatīvā reputācija ir sabiedrības vispārējais viedoklis par uzņēmumu un tā darbībām. Tās nozīmi apzinās lielākā daļa uzņēmumu vadītāji, bet ne visi prot to pārvaldīt. Laba reputācija vēl nenozīmē, ka tā ir spēcīga reputācija. korporatīvā sociālā atbildība (KSA) ir viens no spēcīgākajiem sabiedrisko attiecību instrumentiem. Vienlaicīgi ar peļņas vairošanu, KSA rūpējas par apkārtējo vidi, sabiedrības labklājību un tās ilgtspēju, kā arī strādā korporatīvās reputācijas labā.
Darba galvenais mērķis bija izpētīt korporatīvās sociālās atbildības komponentus un ietekmes zonas, jo īpaši- ietekmi uz korporatīvo reputāciju, tādējādi izvērtējot to mijiedarbību. Lai sasniegtu šo mērķi, autors darbu ir sadalījis trīs daļās. Pirmā no tām aplūko korporatīvās sociālās atbildības jēdziena izpratni un definēšanu. Korporatīvā sociālā atbildība ir komplekss uzņēmējdarbības pārvaldes instruments, tāpēc autors ir aprakstījis galvenos tā komponentus. Par cik nepastāv vienotas korporatīvās sociālās atbildības jēdziena definīcijas, autors ir izvēlējies definīcijas, kuras piedāvā vadošās organizācijas pasaules un Latvijas mērogā. Darba otrajā daļā aprakstīta korporatīvās sociālās atbildības prakses attīstība, īpaši izceļot tās attīstību Latvijā. Darba trešā nodaļa aplūko korporatīvās reputācijas pārvaldes elementus un iespējas, izvērtējot korporatīvās sociālās atbildības ietekmi uz reputācijas menedžmentu. Lai to ilustrētu, autors ir izvēlējies spilgtus reālās dzīves piemērus.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,48 €
Work pack Nr. 1242761
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register