Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:409801
 
Evaluation:
Published: 20.05.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    4
1.  Analīzes daļa    5
1.1.  Analīzes praktiskā sadaļa    5
1.1.1.  Darba tirgus Latvijā    5
1.1.2.  Reklāmas tirgus raksturojums    6
1.1.3.  “ESM Group” raksturojums    8
1.1.3.1.  “ESM Group” vēsture    8
1.1.3.4.  Līdzšinējā darbinieku motivācijas prakse “ESM Group”    10
1.1.3.5.  SVID analīze    11
1.2.  Analīzes teorētiskā daļa    13
1.2.1.  Motivēšana    13
1.2.2.  Satura motivēšanas teorijas    15
1.2.3.  Norises motivācijas teorijas    18
1.2.4.  Stimulēšanas motivācijas teorija    19
2.  Projekta daļa    20
2.1.  „ESM Group” darbinieku motivācijas līmeņa paaugstināšanas projekts    20
2.2.  Veiktā pētījuma rezultāti    21
2.3.  Projektu izpildes kontrole    24
  Secinājumi un priekšlikumi    25
  Bibliogrāfiskais saraksts    26
Extract

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Neatkarīgi no uzņēmuma, viens no galvenajiem elementiem ir darba samaksa un komunikabls personāls. Katrs darbinieks ir svarīgs uzņēmuma, jo tas palīdz ar savu ieguldīju sasniegt uzņēmuma mērķus. Tāpēc ir svarīgi, lai katrs darbinieks būtu motivēts veikt savus darba pienākumus ar vislielāko iespējamo atdevi, lai uzņēmums gūtu maksimālo peļņu, kas tad arī lieki noderētu motivācijas palielināšanai, kā piemēram prēmiju izmaksāšanai. Tāpēc vadībai jānodrošina saviem darbiniekiem labi darba vides apstākļi, lai cilvēki būtu gandarīti ar to, ka strādā tieši tajā konkrētajā uzņēmumā un censtos uzlabot savu darbu, tādējādi ceļot arī uzņēmuma labklājības līmeni.
Izejot no šī studijas darba, var secināt un izteikt sekojošus priekšlikumus:
• motivācija ir ļoti svarīgs faktors uzņēmuma darbībā, kurš ietekmē gan darbiniekus, gan uzņēmumu kopumā;
• visu motivācijas teoriju pamatā ir darba procesa stimulēšana, apmierinot darbinieku vajadzības un vēlmes;
• uzņēmuma „ESM Group” vadītājiem ir jāizstrādā prēmēšanas sistēma;
• uzņēmumam ir jāpievērš uzmanību darbinieku apmācības programmai;
• jāpievērš uzmanību attiecībām darbā kolektīvā, kā arī attiecībām starp darbiniekiem un vadītāju.
Latvijā sāk arvien intensīvāk attīstīties darbinieku motivācijas līmeņa paaugstināšanas iespējas. Tas ir saistīts ar kvalificēta darbaspēka trūkumu. Darbaspēka trūkums piespiež vadītājus pievērst uzmanību darbinieku vajadzībām un apmierināt tos, lai darbinieki neaizietu pie konkurenta, kurš piedāvā labākus darba apstākļus un nosacījumus.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register