Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:409813
 
Author:
Evaluation:
Published: 06.09.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    5
1.  ANALĪZES DAĻA    6
1.1.  ANALĪZES PRAKTISKĀ DAĻA    6
1.1.1.  Nozares un konkurentu apraksts    6
1.1.2.  SIA „Sabīne” apraksts    11
1.1.3.  SVID (SWOT) analīze    13
1.2.  ANALĪZES TEORĒTISKĀ DAĻA    18
1.2.1.  Ārējā vide    18
1.2.1.1.  Vispārīgā ārējā vide    18
1.2.1.2.  Attiecības starp organizāciju un vidi    19
1.2.1.3.  Vispārīgās vides ietekmes novērtējums    20
1.2.1.4.  Tieši ietekmējošā ārējā vide    21
2.  PROJEKTU DAĻA    24
2.1.  Uzņēmuma vadīšana pārmaiņu laikos un SIA” Sabīne" vēsture    24
2.2.  SIA „Sabīne” vadīšana    24
2.3.  SIA „Sabīne” misija un veiksmes faktori    26
2.4.  Pašreizējās ārējo apstākļu izmaiņas    26
2.5.  Ārējās vides novērtējums SIA „Sabīne”    27
2.6.  Organizācijas struktūras pilnveidošana balstoties uz SVID    27
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    29
  BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS    30
Extract

Uzņēmuma vadīšana mainīgas ārējās vides apstākļos tiek analizēts uzņēmumam SIA ”Sabīne”, kas atrodas Jēkabpilī, Zaļajā ielā 22e un nodarbojas ar pārtikas, alkohola, tabakas un saimniecības preču vairum- un mazumtirdzniecību. Uzņēmuma pašreizējais stāvoklis ir tāds, ka SIA „Sabīne” savu darbību nemainīja gadu gaitā, nepētīja tirgu, tādēļ neievēroja, ka tirgū ir radušās izmaiņas – ienākuši jaudīgi konkurenti, ar spēcīgām koncepcijām un reklāmas kampaņām, kuru dēļ zaudēja daļu savu klientu, jo laikus nereaģēja.
Darba mērķis: apskatīt uzņēmuma vadīšanu mainīgas ārējās vides apstākļos un piedāvāt priekšlikumus SIA „Sabīne” darbības uzlabošanai.
Mērķa sasniegšanai tika izvirzīti šādi uzdevumi:
izpētīt ar tematu saistītos teorētiskos jautājumus;
izanalizēt uzņēmuma visus sniegtos datus un izmantot tos savā darbā;
izteikt savu viedokli par analizētajiem materiāliem;
sniegt secinājumus un izklāsta iegūtos rezultātus, kas izriet no visā darba gaitā veiktajiem pētījumiem.
Darbā tiks izmantotas salīdzināšanas, aprēķināšanas, tabulas un grafiskās pētīšanas metodes un paņēmieni.
Uzņēmuma analīzei tiks izmantots 3 gadu pētījuma un plānošanas periods. Darba veikšanā tiks izmantota speciālā un periodiskā literatūra, zinātniskie raksti, Latvijas Republikas u.c. valstu likumdošanas normatīvie akti, kā arī interneta resursi un uzņēmuma nepublicētie materiāli.
Temata ierobežojums: dotā darba apjoma ietvaros nav iespējams pietiekami dziļi izpētīt ar biznesa plānu saistītos jautājumus, kas saistīts ar nepietiekamo darba apjomu un laika periodu.
„Iekšzemes tirdzniecība Latvijā attīstās ļoti dinamiski un, salīdzinot ar pārējām tautsaimniecības nozarēm, tai ir vieni no augstākajiem attīstības tempiem. Pēdējos gados (1999.-2005.g.) nozares gada vidējais pieauguma temps pārsniedz 10% ik gadu un 2005.gadā tas sasniedza jau 36% attiecībā pret iepriekšējo gadu. Tirdzniecības nozare kopumā 2005.gadā veidoja aptuveni 20% no IKP.
Vairumtirdzniecības uzņēmumu apgrozījuma īpatsvars tirdzniecības nozarē sastāda vidēji 60% pēdējos 5 gados un 2005.gadā bija vērojams apgrozījuma pieaugums par 37% (faktiskās cenās) salīdzinājumā ar 2004.gadu.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register