Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:423579
 
Author:
Evaluation:
Published: 18.01.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Viesnīcas ārējās vides analīze „N ” gadam    3
1.1.  Makrovides analīze    3
1.2.  Mikrovides analīze    5
1.3.  S/V profils tūrisma vietai    7
2.  Divu noieta tirgus segmentu analīze    8
2.1.  Vācijas segmenta analīze    8
2.2.  Zviedrijas segmenta analīze    10
3.  Noieta plāns „N” gadam darbības sektoru (pārnakšņošana, ēdināšana) un laika (gads-mēneši) griezumā    12
4.  Izmaksu plāns pa izmaksu pozīcijām „N” gadam    17
5.  Bezzaudējumu rēķini „N” gadam    19
Extract

1.Ekonomiskā: viesnīca ir domāta cilvēkiem, kuru ienākumu līmenis ir vismaz augstāks par vidējo, jo pakalpojumi mūsu viesnīca pavisam nav lēti. Viesnīca atbilst konkrētajiem kritērijiem, kurus pieprasa klienti un tieši tāpēc mūsu klientiem jābūt stabils ienākums. Mēs piederam pie vidējā izmēra biznesa centriem un sniedzam pakalpojumus vienā laikā ne vairāk, kā 150 izmitinātiem klientiem. Ekonomiski mēs funkcionējam ne tikai kā izmitināšanas, ēdināšanas un izklaides centrs, mēs sadarbojamies ar pasaules starptautiskām struktūrām, centriem un organizācijām, kas palīdz kvalitatīvi un veiksmīgi vadīt mūsu projektu. Tā kā Latvijas iedzīvotāju ekonomiskajā situācija ir acīmredzams nevienmērīgs sadalījums: ļoti maz cilvēku ar ļoti augstu ienākumu, diezgan maz arī vidējā līmeņa cilvēku un samērā daudz to, kuri pieder pie zemākā ienākuma grupas. Vidējais slānis ir skaitliski pārāk mazs, tāpēc arī parādās nevienmērīgums. Mūsu viesnīca, protams, orientējas uz 2 augstākajiem līmeņiem.
2.Ekoloģiskā: viesnīcas atrašanās vieta ir Rīgā, Skanstes ielā, kur gaisa piesārņojums nav tik liels kā Rīgas centrā. Blakus viesnīcai nepastāv daudz transporta savienojumu, ir diezgan mierīga un salīdzinoši tīra apkārtne, kas dod lielu priekšroku klientam nobaudīt klusumu, atrodoties pilsētas centra tuvumā.
3.Sociālā: mēs orientējamies uz augstākā līmeņa slāņiem, ar augstiem ienākumiem. Etniskie un reliģijas piederumi ir svarīgi, jo atbilstoši noteiktajam tradīcijām un paražām, mēs sagatavojam, sakārtojam apartamentus un ēdienus, lai klients justos maksimāli labi un komfortabli izveidotā vidē.
Viesnīca ir gatava apkalpot visa vecuma un dzimuma klientus, vai tie ir bērni vai vecos gados cilvēki. Tomēr projekts ir vairāk domāts kā augstas kvalitātes elegants biznesa centrs, un nogaida vidēja vecuma biznesmeņus ar augstāku izglītību, kas parasti vairākuma gadījumos ieņem augstu amatu valstī un kuru nodarbošanās veids ir saistīts ar augstā līmeņa vadības sistēmām. Mūsdienās apkārtējā vidē un sabiedrībā viesnīcai ir daudz iespēju atrast un piesaistīt tāda sociālā līmeņa klientus, kuri gan novērtētu the Sphere viesnīcas pakalpojumu augstu kvalitāti, gan izcilu apkalpošanas līmeni.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register