Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:430677
 
Author:
Evaluation:
Published: 10.02.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 9 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Iestādes attīstības vēsture,darbinieku sastāvs, sociāli psiholoģiskais klimats organizācijā    3
2.  Organizācijas normu izpēte    5
3.  Organizācijas vērtību noteikšana    7
4.  Grupas saliedētības un attīstības pakāpes analīze darba kolektīvā    9
5.  Autoritātes veidošana un nostiprināšana darba kolektīvā    12
6.  Grupas vadītāja lomas analīze    13
7.  Līdera psihogramma    16
8.  Komunikācija organizācijā    19
9.  Darba stress organizācijā    21
10.  Konflikti organizācijā    24
11.  Organizācijas kultūras analīze    26
  Izmantotās literatūras saraksts    28
Extract

Uzņēmuma darbību reglamentē iekšējie VSAA sistēmas noteikumi. Tas ir gan elektroniski pieejams noteikumu kopums darbinieku iekšējās mājas lapas lietotājiem, gan drukātā veidā lasāms jaunajiem darbiniekiem, stājoties darbā. Pastāvošās normas un darba instrukcijas izstrādājusi personāldaļa, pamatojoties uz Valsts pārvaldes iekārtas likumu. Iekšējās kārtības noteikumiem ir veltīta atsevišķa sadaļa, ir izstrādātas normas struktūrvienību vadītājam un darbiniekiem. VSAA Iemaksu nodaļa, kā aģentūras satāvdaļa pakļaujas VSAA normatīvajiem aktiem.
Vadītāja darbs ietver sevī pienākumu sadali darbiniekiem un darba kvalitātes kontroli. Tas norāda uz vadītāja īstenoto leģitīmo varu, kas nosaka viņa tiesības vadīt un kontrolēt darbiniekus, pieprasīt, lai darbinieki pakļautos viņa lēmumiem. Vadītājs raugās, lai darba procesā darbinieki ievērotu iekšējās kārtības noteikumus. Viņš arī ir atbildīgs par telpas atbilstību iekārtojuma standartiem un pakalpojumu sniegšanu klientiem.
Iemaksu nodaļas darbinieku svarīgākais uzdevums ir nodrošināt sekmīgu nodaļas darbību un apmierinātus klientus, tādēļ raksturīgākās normas darbiniekam ir: vienmēr laipni apkalpot klientu, būt zinošam savā darba procesa pienākumu izpildē, pārzināt dokumentāciju, savlaicīgi gatavot atskaites. No nerakstītajām normām varētu minēt to, ka darbinieki izlīdz cits citam, vajadzības gadījumā aizvietojot viens otru vai palīdzot sakārtot pieprasījuma informāciju datu bāzē (kamēr viens darbinieks kārto informāciju datu bāzē, otrs palīdz, nokopējot kādus dokumentus, sameklējot vajadzīgās veidlapas u.tml).
Lai darbinieki ievērotu noteikumus, pastāv sodu sistēma, kas izpaužas pārkāpumu neievērošanas gadījumā, kad brīdinājumi un rājieni neiedarbojas, samazina atalgojumu.…

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −8,48 €
Work pack Nr. 1375092
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register