Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:437585
 
Author:
Evaluation:
Published: 21.12.2009.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 3 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Konkurentu analīze   
1.1.  Spēcīgās un vājās puses   
1.2.  Reakcijas veidi   
1.3.  Konkurences būtības   
1.4.  Plānošanas būtība   
Extract

Kad uzņēmums ir noteicis tā galvenos konkurentus, tam ir jānosaka to iezīmes, īpaši – stratēģijas, mērķi, spēcīgās un vājās puses, kā arī reakcijas veidi.
Stratēģijas
Uzņēmumu grupa, kas īsteno vienu stratēģiju noteiktā mērķa tirgū, tiek saukta par stratēģisko grupu. Izveido grafiku, kas redzams 27. Shēmā un atklāj četras stratēģiskās grupas, kuras balstās uz produktu kvalitāti un vertikālās integrācijas līmeni. A grupai ir viens konkurents (Maytag), B grupai ir 3 konkurenti (General Electric. Whirpool un Sears), C grupai ir 4 konkurenti, un D grupai ir 2 konkurenti. Šī analīze parāda, ka ienākšanas barjeru augstums katrai grupai ir atšķirīgs. Ja uzņēmums veiksmīgi ienāk grupā, šī analīze nosaka, kas ir tā galvenie konkurenti. Situācija var mainīties, tāpēc uzņēmumam ir patstāvīgi jāpārrauga konkurentu stratēģijas.
Mērķi
Kad uzņēmums ir noteicis galvenos konkurentus un to stratēģijas, tas var uzdot jautājumus: ko katrs no konkurentiem meklē tirgū un kas vada katra konkurenta uzvedību? Lai gan viens no sākotnējiem pieņēmumiem ir tas, ka konkurenti mēģina palielināt peļņu, uzņēmumi atšķiras pēc tā cik liela nozīme tiek piešķirta īstermiņa vai ilgtermiņa peļņai.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register