Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:438680
 
Author:
Evaluation:
Published: 10.02.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Vēsture    3
2.  Japānas biznesa kultūra    5
2.1.  Japānis dzīvo, lai strādātu    5
2.2.  Biznesa uztvere    5
2.3.  Sadarbības veidošana    5
2.4.  Vizītkartes    6
2.5.  Uzrunāšana    7
2.6.  Paklanīšanās    8
2.7.  Ģērbšanas stils    8
2.8.  Sēdēšanas kartība    8
2.9.  „Jā” ne vienmēr nozīmē piekrišanu    9
2.10.  Dāvanas    9
2.11.  Lietišķas pusdienas un vakariņas    9
  Literatūras saraksts    11
Extract

2.1. Japānis dzīvo, lai strādātu

Japāņi ir ārkārtīgi strādīgi — tieši tas Japānu uzcēla pasaules ekonomikas virsotnē no Otrā pasaules kara drupām. Valda teiciens: amerikānis un eiropietis strādā, lai dzīvotu, bet japānis dzīvo, lai strādātu. Ja amerikānim vai eiropietim jautā, kāds ir viņa karjeras mērķis, parasti skan atbilde: drusciņ pastrādāšu, tad atvēršu savu firmu un mēģināšu uzsākt savu biznesu. Bet japānis saka: es gribu tikt iekšā "Sony" (vai kādā citā firmā ar skanīgu nosaukumu)! Turklāt japānis gatavs sākt strādāt kaut vai par sētnieku, bet lai tikai būtu tur... Arī ar karjeru ir interesanti: uz paaugstinājumu var cerēt tikai tad, ja atbrīvojusies vieta — tavs priekšnieks pakāpies vēl augstāk, aizgājis strādāt citur vai devies pensijā. Vari būt nezin cik talantīgs, vienalga nekas nesanāks.
2.2. Biznesa uztvere

Saistībā ar biznesa lietām japāņi attiecas ļoti nopietni un respektē to, līdz ar to nebūtu pieklājīgi pret šo tēmu attiekties ar humoru, kā arī individuālās attiecības darbā ir ārpus robežām.
2.3. Sadarbības veidošana

Japānā, tāpat, kā dauzās citās valstīs ar atšķirīgu kultūru, biznesa sadarbība parasti norisinās starp cilvēkiem, kas viens otru pazīst. Telefona zvani un vēstules bez brīdinājuma parasti nenostrādā. Lai nodibinātu kontaktu jums ir jāatrod kāds, kas stādīs priekšā jūsu kompāniju. Vislabāk, ja tas būs kāds, kam jau ir sadarbība ar jūsu potenciālo partneri tomēr var tikt izmantota trešās personas palīdzība, kas ir plaši izplatīta prakse Japānā. Trešā persona vispārīgi pastāstīs par ārzemju firmas piedāvājumu un uzņēmuma darbības veidu. Tomēr starpniekiem ir labi jāzina gan ārzemju uzņēmums, gan interesējošais japāņu uzņēmums. Šī prakse veicina to, ka japāņu partneris vairs neuzskatīs ārzemju uzņēmumu par pilnīgi svešu un uzmanīgi izklausīs piedāvājumu. Trešās personas palīdzību var arī izmantot strīdīgās situācijās, kas var parādīties sadarbības gaitā.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register