Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:450337
 
Author:
Evaluation:
Published: 23.09.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 32 units
References: Used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    5
1.  Konkurētspējas jēdziens    7
1.1.  Konkurētspējīgo priekšrocību radīšana    11
1.2.  Inovāciju loma konkurētspējas attīstībā    14
2.  Konkurētspēja būvniecības nozarē Latvijā    19
3.  SIA „Zaļās vides projekts” vispārējs raksturojums    23
3.1.  SIA „Zaļās vides projekts” konkurētspējas analīze    27
3.2.  SIA „Zaļās vides projekts” attīstības iespējas Latvijā    36
  Secinājumi    40
  Priekšlikumi    41
  Izmantotā literatūra un informācijas avoti    42
  Pielikums    44
Extract

Secinājumi


1. Konkurence ir tirgus ekonomikas neatņemama sastāvdaļa, galvenais stimuls attīstīt ražošanu (pakalpojumus), efektīvi saimniekot.
2. Konkurētspējas pamatā ir inovatīva domāšana.
3. Inovācijas būtība un mērķis ir ieviest ko jaunu, kas optimizētu uzņēmuma darbību.
4. Latvijā dominē mikro, kā arī mazie un vidējie uzņēmumi, kuriem nav pietiekamu resursu, lai ieguldīt uzņēmuma pētniecībā un attīstībā.
5. Būvniecības darbu izpildi un norises kārtību Latvijas Republikā regulē Būvniecības likums.
6. Konkurence būvniecības nozarē ir gan par konkurence vietējo būvfirmu starpā, gan konkurence ar ārzemju kompānijām.
7. Eiropas Savienībai ar Latviju ir vienota politika uz ilgtspējīgu un konkurētspējīgu būvniecības nozares attīstību.
8.SIA „Zaļās vides projekts” ir jauns uzņēmums,kas strādā kā apakšuzņēmums un piedāvā par samaksu veikt ar būvniecību saistītus pakalpojumus.
9.SIA „Zaļās vides projekts” strādā 4 augsti kvalificēti darbinieki.
10.SIA „Zaļās vides projekts” strādā ar nelielu peļņu, kas kavē uzņēmuma izaugsmi, konkurētspēju un attīstību.
11. Lai uzņēmums attīstītos un kļūtu par būvdarbu veicējiem, tad tam jānomaina sava juridiskā forma.
12.Klienti ir apmierināti ar SIA „Zaļās vides projekts” darbu, taču vāji pārzin tā piedāvāto pakalpojumu cenas.
13.Uzņēmumam ir iespējas attīstīties iegūstot jaunus kvalifikācijas sertifikātus, ieviešot jaunas tehnoloģijas kā arī orientējoties ēku renovācijas enegoefektivitātes jomā.







Priekšlikumi


1. SIA „Zaļās vides projekts” ir jauns uzņēmums un tam jāizmanto dažādi konkurētspējas līdzekļi, lai tas varētu nākotnē izkarot lielāku tirgus daļu.
2.Uzņēmumam jācenšas pēc iespējas vairāk izmantot savu augsti kvalificēto darbinieku zinātnisko potenciālu, uzņemoties sarežģītu pasūtījumu izpildes, tādā veidā konkurējot ar uzņēmumiem, kas to nav spējīgi izdarīt savu zemi kvalificēto darbinieku dēļ.
3.SIA „Zaļās vides projekts” jāņem par pamatu SVID analīzes iegūtos rezultātus un jāizmanto, visas stipro pušu priekšrocības, kā arī jānovērš vājās puses,lai kļūtu konkurētspējīgāks Latvijas tirgū.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,48 €
Work pack Nr. 1349590
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register