Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:463582
 
Author:
Evaluation:
Published: 23.12.2011.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  KOPSAVILKUMS   
1.  UZŅĒMUMA JURIDISKAIS STATUSS   
1.1.  Galvenie darbības virzieni   
1.2.  Stratēģiskais mērķis   
1.3.  Taktiskie mērķi   
1.4.  Operatīvie mērķi   
2.  TIRGUS ANALĪZE   
2.1.  Tirgus pieprasījums   
2.2.  Tirgus piedāvājums   
3.  MĀRKETINGA STRATĒĢIJA   
3.1.  Produkta dzīves cikls   
3.2.  SVID analīze   
3.3.  Cenu veidošanas stratēģija   
3.4.  Produkcijas veidošanas stratēģija   
4.  UZŅĒMUMA FUNKCIONĒŠANAS DETALIZĒTS PLĀNS   
4.1.  Materiālais potenciāls   
4.2.  Uzņēmuma vadība   
4.3.  Uzņēmuma personāls   
5.  MĀRKETINGA PASĀKUMU KOMPLEKSS   
5.1.  Produktu raksturojums   
5.2.  Vietas raksturojums   
5.3.  Produkta virzīšana tirgū   
6.  RISKA VADŠANA   
Extract

KOPSAVILKUMS

Uzņēmums atradīsies Valmierā, kur līdz šim dabīgus produktus iespējams iegādāties tikai dažās aptiekās, tirgū vai pasūtot internetā, ko dara tikai retais. Mērķis ir izveidot veikalu, kurā iedzīvotāji varētu iegādāties dabīgus produktus, lai uzlabotu dzīves kvalitāti un veselību. Bez veikala, kur tiks tirgota produkcija, uzņēmums plāno rīkot dažādus seminārus tuvākajās pilsētās un pagastu centros, lai informētu un stāstītu par ekoloģisko produktu iedarbību un lietošanu. Semināru laikā plānots dot iespēju apmeklētājiem iegādāties produktus par atlaidēm.
Veikals tiks izveidots 73 m2 lielās telpās pilsētas centrā. Blakus atradīsies plaša pilsētas autostāvvieta. Uzņēmums atradīsies ieviešanas stadijā, jo ideja un izstrādes stratēģija ir skaidra un sākotnējā darbība veltīta realizācijai un pārdošanas ieviešanai. Izpētot tirgu, secināts, ka šajā jomā tirgus ir neapgūts un konkurenti praktiski nav, jo līdzīgus produktus tirgo tikai retais uzņēmums un nelielā daudzumā. Tuvākā vieta, kur var iegādāties šādu daudzumu ekoloģisko produktu vienuviet ir Sigulda.
Pārdošanas cenas tiks veidotas tā, lai produkcija būtu pieejama visiem. No katras produktu grupas būs vairāki produkti par zemām cenām, lai katram būtu iespēja uzlabot savu veselības stāvokli, imunitāti vai vienkārši ēst veselīgāk. Produkciju plānots iepirkt no dažādiem Latvijas ražotājiem un zemnieku saimniecībām, kā arī sadarbojoties ar dažādiem starpniekiem, lai rastu iespēju tirgot arī Eiropā ražotu dabīgo kosmētiku un tīrīšanas līdzekļus. Uzņēmums plāno regulāri ieguldīt līdzekļus reklāmā, lai popularizētu veikalu un produkciju ne tikai sākotnējā stadijā, bet ik pa laikam atgādinot patērētājiem par veikala esamību, jaunākajiem produktiem un plānotajiem semināriem. Uzņēmums plāno piesaistīt klientus arī no blakus esošajiem pagastiem un pilsētām, tādējādi veicinot eko produktu popularitāti. Uzņēmumā bez īpašnieka strādās veikala pārdevēja, kas pildīs arī apkopējas funkcijas un sagādnieks, kurš būs atbildīgs par preču iepirkšanu no sadarbības partneriem.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,98 €
Work pack Nr. 1247899
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register