Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:469753
 
Author:
Evaluation:
Published: 10.12.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 26 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Kas ir korporatīvā sociālā atbildība?    4
1.1.  Kas nav korporatīvā sociālā atbildība?    6
1.2.  Korporatīvās sociālās atbildības ieviešana    7
2.  Korporatīvās sociālās atbildības nozīmīgums un ieguvumi    9
2.1.  Korporatīvā sociālās atbildības labuma guvēji    10
3.  Korporatīvās sociālās atbildības pielietojums    12
3.1.  Latvijā    12
3.1.1.  AS „Grindeks”    12
3.1.2.  AS „Hansabanka”    13
3.1.3.  SIA „Latvijas Mobilais Telefons”    15
3.1.4.  SIA „Nordea Finance Latvia” (Nordea Bank Latvijas filiāle)    16
3.1.5.  SIA „Lattelecom”    17
3.2.  Ārvalstīs    19
3.2.1.  Sopharma Plc    19
3.2.2.  Philips    20
3.2.3.  Medi    21
3.2.4.  The Body Shop    21
4.  Sabiedrības cīņa pret uzņēmumiem, kas rīkojas pretēji korporatīvās sociālās atbildības principiem    25
4.1.  McDonald’s    25
4.2.  Nestlé    27
4.3.  Nike    28
  Nobeigums    29
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    30
Extract

Mūsdienās korporatīvā sociālā atbildība (turpmāk tekstā – KSA) kā iedvesmojoša un stratēģiski nozīmīga attīstība kļūst par arvien svarīgāku prioritāti dažāda veida un lieluma uzņēmumos, jo KSA principu popularizēšanā iestājās daudzas starptautiskas institūcijas un organizācijas, tādas, kā Pasaules Banka, ANO, OESD u.c.
KSA ir uzņēmuma filozofija un uzņēmējdarbības koncepcija, kas paredz, ka uzņēmējdarbības videi kopumā, atsevišķām tās vienībām un individuāliem uzņēmējdarbības subjektiem jādarbojas tā, lai ražotu kvalitatīvu produkciju un sniegtu kvalitatīvus pakalpojumus, veidotu un nodrošinātu pievilcīgas darba vietas, īstenotu efektīvu uzņēmējdarbību, respektētu sabiedrības gaidas un vispārpieņemtās sabiedrības normas praktiskajā uzņēmējdarbībā, veidotu atbildīgas un labvēlīgas attiecības ar visām ieinteresētajām pusēm utt.1
Darbā aplūkota KSA būtība, izklāstīts, kādēļ tā ir svarīga, kas gūst no tās ieviešanas un realizēšanas, kā arī ar kādām sekām jārēķinās tām organizācijām, kas neievēro KAS pamatprincipus. Teorētiskā informācija papildināta ar reāliem piemēriem gan Latvijā, gan arī ārvalstīs.
KSA ir unikāls instruments, jo ar tā palīdzību sabiedrību var uzrunāt tieši, bez mediju starpniecības un sabiedrībai no KSA ir jāiegūst vairāk nekā uzņēmumam, kā arī jāveicina uzticību un paļāvību ieinteresēto pušu vidū.
KSA nozīmē vairāk nekā vienīgi likumīgo prasību izpildi, „papildus” ieguldot cilvēkkapitālā, vidē un attiecībās ar ieinteresētajām pusēm. Šis ir brīvprātīgs instruments, kas jāpadara par stabilu, lai tas izraisītu ieinteresēto pušu uzticību1.
KSA ir mezgla punkts, kur veidojas saikne starp vidi, uzņēmējdarbību un sociālo nozari.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register