Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:489764
 
Author:
Evaluation:
Published: 29.03.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    5
1.  Teorētiska nodaļa    5
1.1.  Tirgus izspēte    5
1.2.  Klienti    8
1.3.  Mārketings    10
1.4.  Riska faktori un problēmas    12
2.  Praktiskā nodaļa    13
2.1.  Uzņēmuma raksturojums    13
2.2.  Tirgus apraksts    14
2.3.  Klienti    18
2.4.  Mārketings    21
2.5.  Realizācija    24
2.6.  Riska faktori un problēmas    25
  Secinājumi    27
  Bibliogrāfiskais saraksts    28
  Pielikumi    29
Extract

Mūsdienu ekonomiskajos apstākļos tirgus izpētei ir ļoti liela nozīme, jo lai tirgū ienāktu jauns uzņēmums vispirms ir jāveic pamatīga tirgus izpēte. Tas ļaus izvairīties no pārsteigumiem. Piemēram tādiem, ka šī tirgus niša jau ir pārpildīta un atvērt vēl vienu tādu uzņēmumu ir bezjēdzīga naudas izmešana. Tādēļ pirms uzņēmuma dibināšanas jāveic šī izpēte. Vispārīgos vilcienos tas tiks izdarīts šajā darbā, kur tiks izpētīta tirgus situācija uzņēmumam SIA „ Bella”.
Darba mērķis ir izpētīt, analizēt tirgus situāciju mājdzīvnieku viesnīcai SIA „Bella”.
Darbā balstoties uz mērķiem ir izvirzīti sekojoši uzdevumi:
1.Raksturot pašu uzņēmumu;
2.Veikt tirgus aprakstu un klientu izpēti;
3.Mārketinga pasākumu izpēte, pakalpojumu realizācija;
4.Iespējamais risks.
Darbs sastāv no ievada, teorētiskās un praktiskās nodaļas, secinājumiem, bibliogrāfiskā saraksta un pielikumiem.


1.TEORĒTISKĀ NODAĻA
1.1Tirgus izpēte
Lai labāk pārzinātu tirgus iespējas un risinātu mārketinga problēmas, uzņēmumiem vajadzīga izsmeļoša un reāla informācija. Tie nevar veikt analīzi, plānošanu un kontroli, nepētot savu pircēju, konkurentu, starpnieku un pašu datus par realizāciju un cenām. Pēc kāda amerikāņu zinātnieka teiciena, vadīt biznesu nozīmē vadīt tā nākotni, bet vadīt nākotni – nozīmē vadīt informāciju. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register