Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:497059
 
Evaluation:
Published: 17.06.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
3.  ANALĪZES DAĻA    4
3.1.  Prakstiskā nodaļa    4
3.1.1.  Uzņēmējdarbības raksturojums Latvijā    4
3.1.2.  Nozares raksturojums    5
3.1.3.  Uzņēmuma raksturojums    7
3.1.4.  SVID    9
3.2.  Teorētiskā nodaļa    10
4.  PROJEKTA DAĻA    17
4.1.  Satura motivēšana    17
4.2.  Norises motivēšana    22
5.  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    23
6.  BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS    24
Extract

5. Secinājumi un priekšlikumi
1. Viena no būtiskākām pētījumu, aptauju rezultātos identificētajām problēmām un joprojām aktuāla, ar ko saskaras ikviens uzņēmējs savā ikdienas darbībā, ir laiks, kas jāpavada pildot regulējošo institūciju prasības.
2. Mazumtirdzniecības uzņēmumu apgrozījums laika periodā no 2011.gada janvāra līdz 2013.gada aprīlim kopumā ir pieaudzis, skatoties ikmēneša šķersgriezumā, sezonāli svārstījies.
3. Pēc Centrālās statistikas pārvaldes datiem, mazumtirdzniecības nozare ir viena no vissliktāk apmaksātajām nozarēm Latvijā, ņemot vērā vienas stundas darbaspēka izmaksas, aiz sevis atstājot ēdināšanas un veterināros pakalpojumus.
4. Veikalu tīkls top! ieņem stabilas pozīcijas pārtikas mazumtirdzniecības nozarē.
5. Motivēšanas teorija ir plaši pētīta, lai maksimāli atklātu visus iespējamos motivācijas avotus.
6. Visplašāk izmantotās motivēšanas teorijas ir satura, norises un stimulējošā.

Priekšlikumi:
• konkurss uz augstāku amatu vakancēm starp veikaliem, ne tikai iekšējā vidē;
• neatkarīgi no darba rezultāta, darbiniekam jādzird vērtējums, it sevišķi uzsākot darbu;
• neformālo grupu respektēšana, veidojot maiņas;
• ieviest regulāras darbinieku sanāksmes, tādējādi veicinot darbinieku savstarpējo komunikāciju, kā arī ierosinājumu sniegšanu;
• ar obligātās veselības pārbaudi saistīto izmaksu vismaz daļēja segšana pēc pārbaudes laika beigām, kā arī veselības apdrošināšanas apmaksa, piemēram, pēc nostrādāta gada;
• izvērtēt amatus pēc to atbildības, sarežģītības un sasprindzinātības, tādējādi izveidojot atbilstošāku atalgojumu sistēmu;
• nostiprināt jau esošo veikalu darbību, tai skaitā stabilizēt kolektīvus, pirms jaunu veikalu atvēršanas;
• ieviest koeficientus pamatalgai, piemēram, atkarībā no veikala apgrozījuma, darba pieredzes un veikala vadītājas rekomendācijām.

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register