Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
9,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:497722
 
Author:
Evaluation:
Published: 07.09.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Kopsavilkums    5
1.  Uzņēmuma apraksts    6
1.1  Uzņēmuma pamatinformācija    6
1.2  Uzņēmuma vēsture    7
1.3  Uzņēmuma mērķi    7
1.4  Uzņēmuma finansiālās vajadzības    7
2.  Pakalpojuma apraksts    8
3.  Tirgus analīze    10
3.1  Tirgus vispārējais raksturojums    10
3.2  Mērķa tirgus segmentācija    10
3.3  Mērķa tirgus    11
3.4  Uzņēmuma gaidāmās pozīcijas tirgū, SVID analīze    11
3.5  Konkurences analīze    12
4.  Mārketinga stratēģija    13
4.1  Uzņēmuma cenu politika    13
4.2  Preču realizācijas kanālu raksturojums    13
4.3  Pakalpojuma pieprasījuma veicināšanas pasākumi    13
4.4  Cenu veidošana    15
5.  Uzņēmuma funkcionēšanas plāns    19
5.1  Uzņēmuma atrašanās vietas raksturojums    19
5.2  Uzņēmuma izmantojamie resursi    19
5.3  Uzņēmuma pamatlīdzekļi    19
5.4  Uzņēmuma apgrozāmie līdzekļi    20
6.  Uzņēmuma vadība un personāls    21
6.1  Uzņēmuma organizatoriskā struktūra    21
6.2  Uzņēmuma personāls    21
6.3  Darba atalgojums    22
7.  Problēmas un risks    23
8.  Finanšu vajadzības    24
8.1  Pakalpojuma apjoms un plānotie ieņēmumi    24
8.2  Plānotie izdevumi    25
8.3  Naudas plūsmas plāns    26
Extract

Ikviena veiksmīga uzņēmēja darbības pamatā ir problēma. Tas, cik veiksmīgs būs tās risinājums, arī nosaka gaidāmos panākumus izvēlētajā darbības lauciņā. Jo sasāpējušāka ir problēma, jo lielāki būs ieguvumi to veiksmīgi risinot. Izmanīgs komersants šādu problēmu var padarīt par sava uzņēmuma veiksmes garantu.
Madona kļūst par plaukstošu pilsētu- tiek veidoti jauni uzņēmumi, paplašināti veiksmīgi Latvijas tirgu iekarojoši veikalu tīkli, attīstās uzņēmēju projekti, palielinās izklaides iespējas, aug iedzīvotāju pirktspēja un labklājības līmenis. Šeit rodas divas problēmas:
Laikā, kad pilsētā novērojama liela uzņēmumu skaita palielināšanās, nav nevienas firmas, kas šajā reģionā piedāvātu profesionālus uzkopšanas pakalpojumus. Nav uzticību rosinošas firmas, kas bez liekām rūpēm un raizēm operatīvi sakoptu telpas, ļaujot uzņēmumam visu savu enerģiju virzīt svarīgāku uzdevumu risināšanā
Brīdī, kad palielinās iedzīvotāju maksātspēja un rodas alternatīvas produktīvi pavadīt savu brīvo laiku, nav nevienas firmas, kas ļautu atbrīvoties no ikdienas bažām par nogurdinošajiem mājasdarbiem, kas prasa tik daudz laika un enerģijas, ko citādi varētu veltīt sev, ģimenei vai citiem mērķiem.
Šeit SIA “TīrTīre” redz iespēju veiksmīgam biznesam. Brīva niša tirgū, ko jāsteidz iekarot ar kvalitatīvus pakalpojumus sniedzošu firmu, kam varētu uzticēt rūpes par savu darba vietu vai mājokli jebkurā laikā. Firma, kas spētu operatīvi veikt kā iekštelpu, tā arī ārējās teritorijas sakopšanu maksimāli īsā laika periodā, piedāvājot arī iespēju uzkopšanu paveikt ar videi draudzīgiem līdzekļiem, tādejādi līdz minimumam samazinot gan kaitējumu videi, gan alerģiju risku.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −12,77 €
Work pack Nr. 1150069
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register