Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:502124
 
Author:
Evaluation:
Published: 15.05.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Auditorija    4
2.  Mērķis    4
3.  Latvijas viesnīcu mājas lapu īpatnības    4
4.  Latvijas viesnīcu mājas lapu novērtējums    5
4.1.  „Maritim”    5
4.2.  „Hotel de Rome”    6
4.3.  „Bergs”    6
4.4.  „Viesturs”    6
4.4.  „Māra”    6
4.5.  Vidējais novērtējums    6
5.  Viesnīcas mājas lapas saturs    7
5.1.  Dizains    7
5.2.  Navigācija    11
5.3.  Struktūra    13
6.  Iekļaujamā informācija    14
6.1.  Pieejamie pakalpojumi un to cenas    14
6.2.  Viesnīcas atrašanās vieta    15
6.3.  Attēlu izvietošana un noformēšana    16
6.4.  Kontaktinformācija    16
6.5.  Jaunumi un atpūtas iespējas apkārtnē    17
6.6.  Papildus informācija    17
6.7.  Numuru rezervēšana    17
6.8.  Forums jautājumiem, ieteikumiem, atsauksmēm    18
6.9.  Klientu reģistrēšanās iespēja    18
7.  Viesnīcas mājas lapas izveides iespējas mobilajā Internetā (WAP)    18
8.  Viesnīcas mājas lapas popularizēšanas iespējas    19
  Secinājumi un priekšlikumi    20
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    22
Extract

Ievads

Mūsdienās katrs uzņēmums cenšas sevi prezentēt arī globālajā tīmeklī (Internetā), tāpēc tiek veidotas uzņēmuma tīmekļa vietas (turpmāk tekstā mājas lapas). Īpaši svarīgi tas ir uzņēmumiem, kas sniedz pakalpojumus, piemēram, restorāniem, sporta un tūrisma iestādēm, veselības aprūpes iestādēm un arī viesnīcām, par ko ies runa šajā darbā. Mājas lapa dod iespēju potenciālajiem klientiem iepazīties ar uzņēmumu un tā sniegtajiem pakalpojumiem tuvāk. Liela daļa uzņēmuma klientu ar uzņēmumu pirmo reizi iepazīstas tieši apmeklējot mājas lapu, tāpēc tā rada pirmo iespaidu par uzņēmumu, kas var būt gan pozitīvs, gan negatīvs. Viesnīcas mājas lapai jābūt orientētai uz klientu un tā vajadzībām, bet bieži tas netiek ievērots, tādēļ šajā darbā tiks apskatītas galvenās mājas lapu veidošanas problēmas.

Darba mērķis ir, izanalizējot Latvijas un citu valstu viesnīcu mājas lapas, noskaidrot nepilnības tajās un izstrādāt priekšlikumus to novēršanai. Galvenie risināmie uzdevumi bija:

1. Izpētīt Latvijas un ārvalstu viesnīcu mājas lapas un veikt to salīdzinājumu, kā arī novērtēt esošās mājas lapas pēc vairākiem kritērijiem.
2. Atrast kļūdas un nepilnības viesnīcu mājas lapu saturā, dizainā, navigācijā, struktūrā un citos mājas lapu elementos.
3. Izanalizēt mājas lapu veidošanas principus.
4. Izstrādāt priekšlikumus šo nepilnību novēršanai un ieteikt idejas, kā padarīt mājas lapu pievilcīgāku klientam un ērtāk lietojamu

Darbā tātad vispirms tiek noskaidrots viesnīcas mājas lapas mērķis un noskaidrota auditorija, kas varētu būt ieinteresēta apmeklēt mājas lapu. Šīs ir divas galvenās lietas, kas jānoskaidro jebkuram, kurš gatavojas veidot mājas lapu, jo no tā ir atkarīgs, kāds būs lapas dizains un kāda informācija jāiekļauj lapā. Pēc tam tiek aplūkotas lielākās Latvijas viesnīcu mājas lapas un noskaidroti to trūkumi kā arī tiek veikts piecu mājas lapu sīkāks novērtējums pēc tādiem parametriem kā dizains, galvenā izvēlne, pakalpojumu izklāsts un citiem. Lai noskaidrotu, kādai jābūt viesnīcas mājas lapai tālāk tiek sniegta informācija par mājas lapas dizaina un struktūras veidošanas principiem. Dizains ir viena no svarīgākajām lapas sastāvdaļām, jo pirmais, ko apmeklētājs ierauga, ieejot mājas lapā, ir tieši dizains – krāsu kombinācijas, attēli un to izvietojums. Pareiza lapas struktūra un navigācija atvieglo mājas lapas apmeklētājam orientēšanos lapā un vajadzīgās informācijas atrašanu.

Tālāk seko informācijas, ko vajadzētu iekļaut viesnīcas mājas lapā, uzskaite un analīze. Informācija ir pats svarīgākais, ko lapas apmeklētājs vēlas iegūt no mājas lapas, tāpēc ir rūpīgi jāpārdomā tieši, kas tam ir vajadzīgs un ko vajadzētu vai nevajadzētu iekļaut mājas lapā. Pirms informācijas izvietošanas jānoskaidro, kas tieši lapas apmeklētājiem varētu interesēt. Noskaidrojot to, darbā tiek izklāstīts, kādas sadaļas vajadzētu veidot un kādai informācijai vajadzētu būt katrā no sadaļām.











1. Auditorija

Viesnīcas mājas lapu apmeklētājus varētu sadalīt divās daļās – tie, kas mājas lapu apmeklē ar nolūku iegūt informāciju par viesnīcu un tās pakalpojumiem, un cenām, lai, iespējams, tur apmestos, un tie, kas viesnīcu apmeklē jau ar konkrētu mērķi – rezervēt numuriņu, viņi visdrīzāk jau ir bijuši kādreiz šajā viesnīcā.

2. Mērķis

Viesnīcas mājas lapas mērķis ir informēt potenciālos klientus par viesnīcas piedāvātajiem pakalpojumiem, to cenām un kvalitāti, kā arī padarīt viesnīcu pieejamāku klientiem, nodrošinot pakalpojumu rezervēšanu mājas lapā.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register