Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:513743
 
Evaluation:
Published: 29.03.2011.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Uzņēmuma raksturojums    4
  Uzņēmuma grāmatvedības kārtošanas un organzācjas vispārējie noteikumi    5
  Cenu veidošanās uzņēmumā    6
  Uzņēmuma ražošanas un paškontroles sistēma    8
  Reklāmas veidi un pielietojamie reklāmas līdzekļi uzņēmumā    9
  Mainīgās un fiksētās izmaksas uzņēmumā    10
  Uzņēmuma vadības process    11
  Preču sortiments    13
  Piegādātāji    14
  Piegādātāji    15
Extract

Reklāmas veidi un pielietojamie reklāmas līzdekļi uzņēmumā
Reklāma ir ar saimniecisko vai profesionālo darbību saistīts jebkuras formas vai jebkura veida paziņojums vai pasākums, kura nolūks ir veicināt preču vai pakalpojumu (arī nekustamā īpašuma, tiesību un saistību) popularitāti vai pieprasījumu pēc tiem.

SIA‘’Fortuna EK’’ veikalā ‘’Elvi’’ tika izmantoti:
1. Reklāmas līdzekļi:
Grafiskie (avīzes, žurnāli, plakāti);
Dekoratīvie (skatlogu reklāma, vitrīnas, stikloti skapji);
Vizuālie (televīzijas klipi);
Akustiskie (radio reklāma);
2. Reklāmas veidi:
Preču reklāma (stimulēt atsevišķu produktu pārdošanu);
• Pārsvarā šis uzņēmums izmantoja informējošās reklāmas, lai pircējiem darītu zināmu jaunu produktu pieejamību, kā arī pārliecinošās reklāmas, lai pārliecinātu pircēju par produkta aktualitāti un lai pārliecinātu pircējus šo preci iegādāties tūlīt.
• Veikalu tīkls ‘’Elvi’’ savu veikalu produkciju reklamēšanai lielākoties izmanto televīzijas reklāmas, kuras ir pulsējošas, tādējādi reklāma tiek pārreidīta ar noteikta ilguma pārtraukumiem. Informācijas daudzums ir atkarīgs no situācijas.
• Izmantojot reklāmu pārraidīšanu televīzijā, uzņēmums izsludina arī valsts mēroga vai arī reģionālās akcijas dažādiem produktiem. Vietējie veikali laiž klajā iknedēļas vai ikmēneša akciju avīzes.
• Televīzijas reklāmām ir visai lielas izmaksas, bet salīdzinoši ar citiem veidiem, šādas reklāmas visai labi pārliecina, pievērš pircēju uzmanību, ir krāsainas (un topošo pircēju acīm arī tīkamas), un mēdz būt emocionālas.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register