Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:519251
 
Author:
Evaluation:
Published: 31.03.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Vispārējs uzņēmuma raksturojums    4
1.  Y teorijas vadītāji uzņēmumā    5
2.  Uzņēmuma organizatoriskā struktūra    7
3.  Komunikācijas līdzekļi uzņēmumā    10
4.  Neformālās grupas    11
5.  Līdzšinējā misija, mērķi, stratēģijas    12
6.  SWOT analīze    13
7.  Janā misija un jaunie mērķi    14
8.  Korporatīvā stratēģija    15
9.  Jaunā stratēģija esošajam darbības virzienam    16
10.  Jaunā stratēģija otrajam - jaunieviešamajam darbības (viesnīcas pakalpojumu) virzienam    17
11.  Secinājumi un priekšlikumi    19
12.  Pielikumi    21
Extract

Vispārējs uzņēmuma raksturojums.

SIA “Gustavs Ādolfs” darbojas pakalpojumu sfērā, sabiedriskās ēdināšanas nozarē. Pagaidām uzņēmuma vienīgā struktūrvienība ir kafejnīca-minirestorāns “Gustavs Ādolfs” Mežaparkā. Šī kafejnīca darbojas jau vairāk nekā 3 gadus no 2001. Gada 15. Jūlija. Sākotnēji uzņēmums piedāvāja salīdzinoši šauru preču klāstu. Kafejnīcā-minirestorānā “Gustavs Ādolfs” varēja iegādāties tikai konditorejas izstrādājumus. Taču jau 2002. gadā uzņēmums paplašināja savu preču klāstu, piedāvājot arī kulinārijas izstrādājumus. 2002. gada vasarā blakus kafejnīcas ēkai tika atvērts vasaras dārzs, kur kafejnīcas apmeklētājiem skaisti ierīkotā vidē ir iespēja nobaudīt maltīti svaigā gaisā. Turpmāk, sākoties siltā laika sezonai, katru vasaru tiek atvērts šis vasaras dārzs, kurā notiek arī izklaidējoši pasākumi (koncerti, karaokes u.c.). Uzņēmums turpina arvien vairāk attīstīties, paplašinot savu produkcijas klāstu un darbības apmērus. Šobrīd jau uzņēmums ir guvis lielāku popularitāti, tāpēc piedāvā savu produkciju ne tikai uz vietas kafejnīcas-minirestorāna teritorijā, bet arī dodas izbraukumos un piegādā savas preces banketos un viesībās.
Ja uzņēmuma vēsturi apskata no finansiālā aspekta, tad īpaši sasniegumi šajā sfērā vērojami 2003. gada Ziemassvētkos un tālāk arī 2004. gada vasarā. Šajos periodos vērojams lielākais apgrozījums, kas uzņēmumam ir nesis lielāko peļņu. Pēdējos 12 mēnešos uzņēmuma apgrozījums ir bijis apmēram 110 000 LVL ar tendenci katru mēnesi pieaugt par 3-4%.
Sabiedrība “Gustavs Ādolfs” tika dibināta apmēram pusotru gadu pirms kafejnīcas atvēršanas kā divu līdzīpašnieku uzņēmums. Abiem līdzīpašniekiem iz vienāds kapitāldaļu lielums, bet tikai viens no viņiem šobrīd aktīvi iesaistās uzņēmuma darbā. Sabiedrība pagaidām ir mazais uzņēmums, kurš nodarbina 17 darbiniekus. No tiem 14 darbinieki ir ražošanas personāls un 3 – administratīvais.

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register