Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:520844
 
Author:
Evaluation:
Published: 09.01.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 40 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    5
1.  KVALITĀTES VIRZĪBAS VĒSTURE    11
1.1.  Deminga četrpadsmit kvalitātes tēzes    15
1.2.  Six Sigma pamatideja un attīstība    16
2.  KAS IR SIX SIGMA    19
2.1.  Kāpēc izvēlēties Six Sigma    23
2.2.  Six Sigma vērtīgās atziņas    25
2.3.  Six Sigma koncepcija    25
2.4.  Six Sigma veiksmes pamatprincipi    30
2.5.  Six Sigma un ISO    31
2.6.  Procesu vadības nozīme Six Sigma sistēmā    32
2.7.  Six Sigma statistiskais pamatojums    37
2.8.  Six Sigma metodoloģija    42
2.8.1.  DMAIC    42
2.8.2.  DMADV un DFSS    44
2.9.  Six Sigma kvalitātes līmeņa noteikšana    45
2.10.  Lomas un atbildība Six Sigma īstenošanā    46
2.11.  Six Sigma un ekonomiskais ieguvums    50
2.12.  Six Sigma projekti    54
3.  PROGRAMMATŪRAS IZSTRĀDE    60
3.1.  Programmatūras izstrādes dzīvescikls    62
3.2.  Programmatūras izstrādes un rūpniecisko procesu salīdzinājums    63
3.3.  Programmatūras lietotāji un programmatūras kvalitāte    65
3.4.  Programmatūras kvalitātes raksturotāji    69
4.  SIX SIGMA UN PROGRAMMATŪRA    72
4.1.  Six Sigma pieeja defektu mērīšanai programmatūras izstrādē    76
4.2.  Six Sigma rīki programmatūras izstrādē    77
4.3.  DMAIC metodoloģija programmatūras izstrādē    84
5.  SIX SIGMA IEVIEŠANA – AR KO SĀKT    87
5.1.  Six Sigma piecu soļu attālumā    90
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    91
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    94
  PIELIKUMI    96
Extract

Arvien vairāk visā pasaulē cilvēki sāk apzināties kvalitātes nozīmi. Viņi kļūst prasīgāki un cenšas gūt pārliecību, ka uzņēmumi piepildīs viņu vēlmes, un kvalitātes vadība ir instruments, ko uzņēmumi izmanto, lai nodrošinātu, ka to darbība atbilst un spēj nodrošināt klientam svarīgo vajadzību, vēlmju izpildi.
Mūsdienu pasaulē, biznesā kvalitāte nevar būt tikai process, produkts, pakalpojums vai cilvēks, šīm lietām ir jābūt kā viens vesels, tikai tad var runāt par kvalitāti, tās nodrošināšanu un pilnveidošanu. Citiem vārdiem sakot, kvalitātei ir jābūt stratēģijai, sistemātiskai un visaptverošai jebkurā darbības jomā, jebkuru mērķu sasniegšanā. Atkāpšanās no nesistemātiskas un brīžiem pat haotiskas procesu vadības, palīdzēs uzņēmumiem izveidot pārdomātu un sistemātisku pieeju uzņēmuma procesu vadībai, kas ļauj vieglāk vadīt, mērīt un pilnveidot uzņēmumā īstenotos procesus un, jāatzīmē, ka tas ir pirmais solis veiksmīgas uzņēmējdarbības virziena, un tā īstenošanā veiksmīgi var palīdzēt Six Sigma.
Maģistra darbs atspoguļo vienu no jaunākajām uzņēmuma vadības sistēmām, metodoloģijām – Six Sigma, un parāda tās pielietošanas iespējamību programmatūras izstrādes procesā. Six Sigma sekmē uzņēmuma efektīvu vadījumu, peļņas pieaugumu un, tas viss pateicoties tam, ka galvenokārt uzmanība tiek vērsta uz klientam svarīgām lietām. Metodoloģijas darbības pamatā ir procesu pieeja, defektu samazināšana, īstenoto darbību mērīšana un nepārtraukta pilnveidošanās. Six Sigma ir mūsdienīga vadības sistēma, kas vērsta uz strauju uzņēmuma darbības efektivitātes paaugstināšanu un tās pamatā ir management by fact – vadīšana balstoties uz faktiem. Six Sigma pielietošana un ieviešana uzņēmumā, nozīmē, ka uzņēmumā valda patiesa interese par klientu, kur viņa vajadzības un vēlmes ir prioritāte.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register