Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
12,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:541986
 
Evaluation:
Published: 12.01.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Biznesa plāna titullapa    4
  Kopsavilkums    5
2.  Uzņēmuma raksturojums    6
2.1  Uzņēmuma vēsture    6
2.2  Uzņēmuma patreizēja darbība un stāvoklis    6
2.3  Uzņēmuma mērķi    8
3.  Uzņēmuma vadība un personāls    11
3.1  Uzņēmuma vadības un personāla struktūra    12
3.2  Darbinieku pienākumi    13
4.  Mārketinga stratēģija    14
4.1  Tirgus vispārīgais raksturojums un izpēte    14
4.2  Tirgus un pircēji    15
4.3  Cenu politika    16
4.4  Realizācijas sistēma    17
4.5  Reklāma    18
4.6  Konkurence    19
4.7  Pakalpojumu sortiments    22
5.  Risks un problēmas    23
  Izmantotas literatūras saraksts    25
  Finansu informācija    26
Extract

Tūrisma industrija pasaulē ir Nr.1 un paredzams, ka tā savu vietu saglabās vismaz līdz 2005. gadam. Tādās valstis kā ASV, Vācijā, Lielbritānijā, Japānā daudz naudas tērē tūrisma attīstībai. Latvija, tāpat kā visā pasaulē, arvien populārāks kļūst tūrisms, ar katru gadu paveras lielākas iespējas atpūsties. Pēdējos gados Latvijā audzis tūrisma uzņēmumu skaits ( viesnīcas, mājas, restorāni, kafejnīcas, ceļojuma biroji, kazino u.t.t.) Arī audzis tūrisma informāciju centru skaits.
Tūrisms sniedz attīstības un peļņas iespējas lauku pagastos, rada jaunas darba vietas un kaut nedaudz samazina bezdarbu. Tūrisms vistiešākajā veidā ietekmē nodarbinātību un apgrozījumu tajās sfērās, kas apkalpo tūrisma nozari – transports, ēdināšana, kultūras un izklaides jomā.
Liela nozīmē ir lauku tūrismam. Latvija ir daudz skaistas vietas, kurus ir nepieciešami attīstīt, piedāvājot pakalpojumus tūristiem. Kā liecina Lauku ceļotāja dati, lielākais skaits atpūtas vietu ir Vidzemē – 166, Kurzemē to ir 86, Latgalē – 42, bet Zemgalē – 35.
Pēdējā laika Rēzeknē arī var redzēt tūristus no dažādam citām valstīm, cilvēki brauc mācīties, atpūsties, veikt darījumus u.t.t. Līdz ar to Latvija kļūs arvien populārāka visa pasaulē, tāpēc jāattīsta arvien vairāk un vairāk tūrisma uzņēmumu. Būtisks tūrisma attīstības priekšnoteikums ir labi attīstīta infrastruktūra, kas pagaidām Latvijā ir nepietiekama, it īpaši lauku rajonos vēl ir daudz zemas kvalitātes ceļu, kā arī pagastos un lauku apvidos gandrīz nav telekomunikācijas pakalpojumu. Visu to ir jāuzlabo, lai cilvēki varētu lieliski atpūsties mūsu valsī.
Manā kursa darba mērķis ir izstrādāt biznesa plānu lauku mājiņai “Elīja”. Uzņēmums “Elīja” sniegs pakalpojumus tūristiem un veicinās tūrisma attīstību Rēzeknes rajonā. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,99 €
Work pack Nr. 1201536
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register