Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:564953
 
Author:
Evaluation:
Published: 02.03.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 15 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    6
  Preču cenas stratēģijas un to veidošana    7
  Cenu funkcija    7
  Uzņēmēja cenu politika un taktika    8
  Cenu politika preces dzīves cikla posmos    10
  Cenu veidošanas mērķi    11
  Cenu veidošanas metodes    12
  Cenu noteikšanas process    13
  Cenu stratēģijas    14
  Jauno preču cenu veidošanas stratēģija    14
  Stratēģija cenu piemērošanai tirgum    15
  Uzņēmuma raksturojums    19
  Rimi Latvia vēsture    19
  ICA AB    20
  Rimi Baltic    20
  Rimi Baltic pārdošanas apjoms    22
  Rimi cenu stratēģijas    23
  Rimi cenu akcijas    24
  Secinājumi un priekšlikumi    30
  Izmantotie informācijas avoti    32
  1.pielikums    35
  2.pielikums    37
  3.pielikums    44
Extract

Preču cenas stratēģija uzņēmumam ir ļoti svarīga, jo no tās ir atkarīgs vai pircējs šo preci iegādāsies vai nē.
Studija darba mērķis ir atrast informāciju par preču cenu stratēģijām „Rimi” uzņēmumā un aplūkot cenu veidošanu no teorētiskās puses.
Lai sasniegtu darba mērķi tiks izpētīta sekojoša informācija:
Cenu funkcija;
Uzņēmēja cenu politika un taktika;
Cenu politika preces dzīves ciklā;
Cenu veidošanas mērķi un stratēģijas;
Cenu veidošanas metodes un process.
Kā arī tiks apskatīta informācija par pašu uzņēmumu „Rimi”:
„Rimi” vēsture,
tā ienākšana Latvijas tirgū,
uzņēmuma mērķi un vīzija nākotnei,
Rimi Baltic pārdošanas apjomi,
Rimi Baltic cenu akcijas un stratēģijas.
Tiks apskatīta informācija par uzņēmuma veiktajām cenu akcijām un secināts kādas tad stratēģijas uzņēmums pielieto. Lai secinātu kādu cenu veidošanas stratēģiju lielveikals pielieto tiks salīdzinātas piecu lielveikalā „Rimi” nopērkamo produktu cenas ar lielveikalā „Maxima” nopērkamo produktu cenām. Produkti tiks atlasīti pēc noteiktiem kritērijiem.
Kā arī, lai sasniegtu darba mērķi tiks veikta aptauja un apkopoti tās rezultāti par lielveikalu „Rimi”, kuras mērķis ir uzzināt klientu viedokli par „Rimi”.
Studiju darbā tiks izmantota teorētiskā metode, t.i. tiks apskatīta informācija, ko sniedz mārketinga grāmatas, un empīriskā metode, t.i. tiks aplūkoti statistikas dati.
Par informācijas avotiem tiks izmantoti sekundārie un primārie informācijas avoti.
Cena ir ļoti svarīga, jo pircējs to izmanto, lai novērtētu preces kvalitāti. Ja cena noteikta augstāka, nekā tā ir vērta, pircējs var atteikties no preces. Ja cena noteikta pārāk zema, pircējam var likties, ka prece nav tā vērta. Dažādi pircēji vienu un to pašu cenu var uztvert dažādi. Izpēte starp cenu un kvalitāti darbojas labākie tirgus speciālisti. Piemēram, noteikta slāņa cilvēki pirks kādu preci, ja tās cena būs augsta, tādā veidā šim pircējam prece rada augstāku prestižu. Cena ir arī svarīgs konkurences līdzeklis. Bieži tirgotāji cenu var izmantot kā vienīgo faktoru konkurences cīņā. Kā arī cena bieži ir vissvarīgākais elements savienojumā ar tirgzinības kompleksajiem elementiem. Piemēram, kombinējot preces pārdošanas vietu ar reklāmas kampaņu un preces cenas samazināšanu, var panākt lielu pārdošanas apjomu. [1, 151.lpp.]
Cena ir arī svarīga tirgotājam, lai varētu noteikt ienākumus. Ienākumu varam aprēķināt pēc 1.1.formulas.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,98 €
Work pack Nr. 1130203
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register