Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:569842
 
Author:
Evaluation:
Published: 17.01.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    4
1.  Mārketinga vides būtība    4
2.  Mārketinga tieši ietekmējošā ārējā vide    5
2.1.  Piegādātāji    5
2.2.  Starpnieki    5
2.3.  Pircēji    6
2.4.  Konkurenti    7
2.5.  Saskares auditorija    8
2.6  Likumdošana    9
3.  Uzņēmuma darbības jomas īss apraksts    9
4.  Uzņēmuma SIA”DZETA MODE” tieši ietekmējošās vides analīze    11
4.1.  Uzņēmuma SIA”DZETA MODE” patērētāju raksturojums    11
4.1.1.  Aptaujas anketas pētījumu izklāsts    12
4.1.2.  Aptaujas anketas jautājumu izklāsts    13
4.1.3.  Anketēšanas rezultātu analīze    14
4. 2.  Uzņēmuma SIA”DZETA MODE” konkurentu raksturojums    18
4.3.  Uzņēmuma SIA”DZETA MODE” piegādātāju raksturojums    19
4.4.  Uzņēmuma SIA”DZETA MODE starpnieku raksturojums    20
4.5.  Likumdošanas ietekme uz uzņēmuma SIA”DZETA MODE” darbību    23
5.  SWOT analīze    25
  Secinājumi    27
  Priekšlikumi    29
  Izmantoto avotu saraksts    30
  Pielikumi    32
Extract

Attīstoties valsts ekonomikai, Latvijai iestājoties dažādās starptautiskajās organizācijās, uzņēmējiem nākas saskarties ar dažādiem jauniem apstākļiem, kas ietekmē tā darbību. Lai sekmīgāk tiem pielāgoties, nepieciešams labi pārzināt visus faktorus, kas ietekmē uzņēmējdarbību.
Kursa darba mērķis ir tuvāk iepazīties ar mārketinga tiešās ārējās vides ietekmi uz uzņēmuma darbību, par pamatu ņemot uzņēmumu, kas nodarbojas ar gatavo abģērbu pārdošanu. Lai to izdarītu, tiks īsi raksturots uzņēmums, un, aplūkojot teorētiskos materiālus par tiešo ārējo vidi, tiks analizēta uzņēmuma darbība saistībā ar teoriju.
Kursa darbā tiks apskatīti uzņēmuma SIA”DZETA MODE” pircēji, piegādātāji, starpnieki, konkurenti un likumdošanas ietekme uz uzņēmumu. Lai izpētītu , kas ir uzņēmuma veikala klienti, lai uzzinātu vai viņi ir apmierināti ar piedāvāto apģērbu sortimentu, cenām un kvalitāti, kā arī ar veikala atrašanās vietu un apkalpošanas kultūru tika izveidota aptaujas anketa un izjautāti cilvēki, kas iepērkas SIA”DZETA MODE”. Šī informācija palīdzētu pieņemt lēmumus, kas saistīti ar uzņēmuma tālāko darbību un attīstību. Kā arī veikta SWOT analīze, lai noteiktu uzņēmuma stiprās, vājās puses, iespējas un draudus.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,98 €
Work pack Nr. 1161835
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register