Uzņēmuma taktiskie mērķi:
2009.gadā ieviest jaunu otrās paaudzes preparātu Olvazol;
Iegūt “A” kategorijas integrēto atļauju vides piesārņojumam;
Izveidot efektīvu produktu sadales tīklu visos Latvijas reģionos;
Palielināt ražošanas jaudas jau esošajās teritorijās, izmantojot jau esošo infrastruktūru;
Pabeigt noliktavu paplašināšanu.
Mārketinga mērķi:
Patērētāju vēlmju un vajadzību labāka apmierināšana – noskaidrot un izvērtēt patērētāju vēlmes un piedāvāt tādus produktus, kas vislabāk apmierinātu patērētāju vēleme sun vajadzības;
Sabiedrības intelektuālā kapitāla veidošana un saglabāšana;
Savlaicīga uzticamas un pārskatāmas informācijas sniegšana par Sabiedrības darbību un ekonomisko stāvokli;
Ķīmisko produktu virziena attīstīšana un jauno innovatīvo produktu un tehnoloģiju radīšana, īpaši sadarbībā ar Latvijaszinātniekiem un zināniski – pētnieciskajām iestādēm;
Sabiedrības ražoto gatavo zāļu formu reģistrācija un piegādes attīstīto rietumu valstu tirgos;
Esošo pārstāvniecību un mārketinga dienestu pastiprināšana un jauno pārstāvniecību atvēršana.
Personāla mērķi:
Darbinieku atalgošana atbilstoši viņu lomai un ieguldījumam Sabiedrībā;
Sociālo garantiju nodrošināšana darbieniekiem un darba drošības pastāvīga paaugstināšana;
Jauno nozares speciālistu sagatavošanas atbalstīšana un personīgās izaugsmes iespēju nodrošināšana esošajiem darbiniekiem;…