Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:591649
 
Author:
Evaluation:
Published: 04.01.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    4
1.  Finansiālais menedžments    6
1.1.  Finansiālā menedžmenta konceptuālie aspekti    6
1.2.  Finansu menedžmenta loma    7
2.  Uzņēmuma finansiālās noturības stāvoklis    11
3.  Tēriņu plānošana    12
3.1.  Tēriņu būtība    12
3.2.  Tēriņu klasifikācija    12
4.  Starptautiskais mārketings    14
4.1.  Starptautiskā tirgus izpēte    14
4.2.  Starptautisko tirgu izpētes īpatnības    17
5.  Eksports    19
6.  Uzņēmuma internacionalizācija    21
6.1.  Internacionalizācijas motīvi    21
6.2.  Internacionalizācijas etapi    21
7.  Iziešana uz ārējo tirgu    23
7.1.  Iziešanas uz ārējo tirgu veidi    23
7.2.  Riski, izejot uz ārēju tirgu un to uzskaites veidi    24
7.3.  Risku mazināšana ārzemēs    25
8.  Tirgus izpēte    26
8.1.  Tirgus izpētes process    26
8.2.  Konkurentu analīze    29
9.  SIA „Igaunis” uzņēmuma raksturojums    31
9.1.  SIA „Igaunis” darbības raksturojums    31
9.2.  Uzņēmuma vides raksturojums    32
10.  Intervija ar SIA „Igaunis” līdzīpašnieku un direktoru Igauni    34
  Secinājumi    36
  Anotācija    38
  Annotation    39
Extract

1.1. Finansiālā menedžmenta konceptuālie aspekti
Menedžments – amerikāniskas izcelsmes termins, ko izmanto vienīgi tajā gadījumā, ja runa iet par biznesu, kaut arī tas nozīmē noteiktu funkciju, cilvēku un zinātnes darbības sfēru. Eksistē dažādi menedžmenta noteikšanas paņēmieni. Viena no tādām pieejām aplūko menedžmentu kā sociāli–ekonomisko vadības formu procesu, kā arī uzņēmējdarbības un komerciālo organizāciju rāmjos.
Finansiālā menedžmenta, kā ekonomiskās kategorijas būtība rodas tā izpildāmajās funkcijās. Zinātniski pamatotais funkciju raksturojums ir nepieciešams efektīvai vadības organizācijas finansiālajai darbībai uzņēmumos un komerciālajās organizācijās.
Menedžmentam tradicionāla ir sekojošo funkciju izdalīšana:
- plānošana;
- organizēšana;
- motivācija;
- kontrole.
Kopējos vilcienos funkciju saturs izskatās sekojoši.
Plānošanas funkcija ietver mērķu formulēšanu un to sasniegšanas ceļu izvēli. Pie plānošanas funkcijas parasti pieskaita gan ierobežota resursu apjoma sadali laicīgā aspektā, atbilstoši prioritātēm, gan attīstības mērķus. Šī funkcija tiek realizēta caur bilanču sastādīšanu un normatīvu izmantošanu.
Organizēšanas funkcija aptver vadības objekta strukturēšanas nepieciešamību pienākumu sadalē, tiesību un funkcionālo nodaļu pienākumu noteikšanā. Ar šo funkciju ir saistīts organizējošās iekšējās vadības sistēmas un kontroles uzbūves deportamentalizācijas process.
Motivācijas funkcija balstās uz darbību, kas ir tendēta uz mērķu realizēšanu. Ar šīs funkcijas palīdzību tiek interpretēti faktori, kas ietekmē cilvēku uzvedību un nosaka to vajadzības. Funkcijas realizācija iedarbojas uz darbības aktivitātes stimulēšanas procesu, ražošanu un darba kvalitāti.
Kontroles funkcija nosaka noteikto mērķu realizēšanas darbību. Pie tiem tiek attiecināta normu un normatīvu izstrāde, kas ir etalons, kritērijs rezultātu novērtēšanas laikā; sasniegumu salīdzināšana ar nospraustajiem mērķiem un noteiktajiem kritērijiem; nodrošina nepieciešamās izmaiņas nosacījumos un darbības faktoros.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register