Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:602529
 
Author:
Evaluation:
Published: 21.11.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Uzņēmuma apraksts    2
1.1.  Īss uzņēmuma raksturojums    2
1.2.  Īss produkta raksturojums    2
1.3.  Organizācijas iekšējā un ārējā vide    3
1.4.  Riska faktori    6
2.  Organizācijas misija un mērķi    8
2.1.  Organizācijas misija    8
2.2.  Organizācija un tās mērķi    8
2.3.  Stratēģiskie mērķi    9
2.4.  Taktiskie mērķi    9
2.5.  Operatīvie mērķi    10
3.  Uzņēmuma struktūra    11
3.1.  Darbinieku skaits uzņēmumā    13
3.2.  Vadīšanas stils    14
4.  Darbinieku motivācija    16
4.1.  Darbinieku motivēšanas politika. Darba motivēšana    16
4.2.  Darba samaksa    18
5.  Kontroles sistēma SIA „PICAMAX    19
5.1.  Operatīvā kontrole    19
5.2.  Organizācijas kontrole    21
5.3.  Stratēģiskā kontrole    22
5.4.  Kontroles efektivitāte    23
6.  Izmantotā literatūra    24
Extract

1.1. Īss uzņēmuma raksturojums.

Picērija “PICAMAX ” ir sabiedrība ar ierobežotu atbildību, kuras galvenie darbības virzieni ir saistīti ar picu un to pusfabrikātu ražošanu, pārdošanu un izplatīšanu. Uzņēmumā strādā 50 cilvēki, kas nodarbojas ar uzņēmuma vadīšanu, produktu iepirkšanu, gala produktu ražošanu un sekmīgu pārdošanu patērētājiem.
Ražošanas mērķis ir ražot preces un sniegt pakalpojumus, kas apmierinātu cilvēka vajadzības un par kuriem cilvēki ir gatavi maksāt noteiktu naudas summu. Uzsvars tiek likts uz preces kvalitāti, kā arī klientu apkalpošanas ātrumu un kvalitāti. Mūsu mērķauditorija ir samērā plaša, jo “PICAMAX ” gaida ikvienu, kas vēlas baudīt lieliskas picas.
Konkurence šajā nozarē ir liela no kuriem lielākie konkurenti ir Chilli Pica, Pica Lulū, Pedro pica, kā arī daudzas mazās kafejnīcas.
Galvenā picu ražotne atrodas Rīgā un 3 (četras) picērijas dažādos Rīgas reģionos. Lielākā daļa saražotās produkcijas (apmēram 70%) tiek izplatīta Rīgā, pārējais daudzums citās Latvijas pilsētās. Ir noslēgti produkcijas realizācijas līgumi ar daudziem veikaliem, lielveikaliem, „hipermārketiem”. Produkcija uz veikaliem tiek piegādāta ar uzņēmuma auto transportu.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −10,77 €
Work pack Nr. 1188663
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register