Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:603955
 
Evaluation:
Published: 23.09.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 9 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  ANALĪTISKĀ APSKATA DAĻA    4
1.1  Uzņēmuma iekšējā vide    4
1.2.  Uzņēmuma ārējās vides apzināšana    6
1.3.  Uzņēmuma tieši ietekmējošās ārējās vides raksturojums    8
1.4.  Uzņēmuma netieši ietekmējošās ārējās vides raksturojums    10
1.5.  Attiecības starp uzņēmumu un vidi    14
2.  PĒTĪJUMU DAĻA    16
2.1.  Uzņēmuma darbības vispārējais apraksts    16
2.2.  Uzņēmuma iekšējās vides analīze    17
2.3.  Uzņēmuma ārējās vides analīze    18
2.4.  SVID (SWOT) analīze    22
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    27
  PIELIKUMS    28
  LITERATŪRAS SARAKSTS    31
Extract

Laikā, kad industriālo laikmetu ir nomainījis informācijas laikmets, katram uzņēmumam ir nopietna uzmanība jāpievērš apkārtējai videi. Uzņēmumiem ir jāpielāgojas jaunajiem apstākļiem, vai jābeidz pastāvēt. Nav šaubu, ka to, kādi uzņēmumi un organizācijas būs nākotnē, noteiks cilvēki un viņu mācīšanās tempi. Ikvienam vadītājam jāapzinās, kādas pārmaiņas skars apkārtējo sabiedrību, darba tirgu kopumā un viņa paša darbu. Vienīgais, kas nemainīsies,- jebkura biznesa veiksme būs atkarīga no klienta!
Katram uzņēmumam jābūt spējīgam apgūt jaunus procesus un piemērot savu struktūru jauniem apstākļiem. Tam ir īpaši liela nozīme, saskaroties ar pārmaiņām un sarežģījumiem globālajā tirgū un cīnoties ar to radītajām sekām. Uzņēmuma stratēģija un organizatoriskās iespējas ir regulāri jāizvērtē. Un visbeidzot, uzņēmuma misijai ir jāatbilst tā iekšējai vīzijai un vērtībām (uzņēmuma veidolam nākotnē), tajā pašā laikā saglabājot uzņēmuma publiskā tēla un reputācijas viengabalainību. Uzņēmējdarbības vide sastāv no dažādām jomām, un uzņēmumam ir jāizprot šī vide un jāmāk tā pielāgot savai darbībai, kā arī dažās lietās jāmāk pielāgot sava darbība videi. Vide ietver spēkus, kas ietekmē firmas spējas nodibināt un uzturēt kontaktus ar tirgu. Ir mikro un makro vide, tas ir uzņēmuma iekšējā vide, kuru uzņēmums pats veido, izvēlās un vada, un ārējā vide, tie ir spēki, kuri firmu ietekmē neatkarīgi no tās gribas un kuru uzņēmums nevar tik viegli ietekmēt, kā arī ar šo vidi firmai vienmēr uzsākot kādu darbību būs jārēķinās.
Darba mērķis – Veikt iekšējās un ārējās vides analīzi uzņēmumā MISTY.
Uzdevumi :
1.Iepazīties ar teoriju, apgūt to un pielietot darba izstrādāšanā.
2.Izpētīt un analizēt iekšējo un ārējo vidi konkrētajā uzņēmumā.
3.Apkopot rezultātus, izdarīs secinājumus un izstrādāt priekšlikumus.
Darba metodoloģiskais pamats ir vietējo autoru darbi, speciālā mācību literatūra un
likumdošanas normatīvie akti. Pārsvarā izmantoti materiāli, kas satur informāciju par pašreizējo ekonomisko, demogrāfisko, sociālkultūras stāvokli Latvijā, patērētājiem, kā arī konkurentiem.
Sakarā ar darba ierobežojošo apjomu, tajā nav iespējams iekļaut pilnīgu un detalizētu informāciju par attiecībā starp uzņēmumu un vidi.
Darba izstrādāšanai tiek pielietoti dažādi paņēmieni, analīzes veidi un metodes, no kurām galvenās ir : analītiskās metodes un salīdzināšanas metodes.
Lai jebkurš uzņēmums spētu sākt darbību tam ir jāizveido, jāizprot un jākontrolē sava iekšēja vide. ’’Iekšējā vide ir tikpat nozīmīga cik ārējā, jo kultūra, iekšējie likumi un noteikumi, hierarhija un tradīcijas neizbēgami veido uzņēmuma publisko tēlu.” [4, 28]. Uzņēmuma iekšējā vidē notiek uzņēmējdarbības lēmumu pieņemšana. Iekšējo vidi veido uzņēmuma darbinieki, kuri ir sadalīti dažādās apakšnodaļās un katra nodaļa veic savu darbību, bet šīs darbības un lēmumi ir jāsaskaņo ar citām firmas nodaļām. Šos spēkus izvēlās pati firma un tos arī pati vada. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register