Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:605817
 
Author:
Evaluation:
Published: 20.04.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Uzņēmuma apraksts    4
1.1.  Vispārējais raksturojums    4
1.2.  Galvenie darbības virzieni    4
1.3.  Uzņēmuma filozofija un prioritātes    4
1.4.  Klienti    5
1.5.  Cenas    5
2.  Kvalitātes vadība uzņēmumā    6
2.1.  Faktori, kas nosaka panākumus konkurences cīņā    6
2.2.  Uzņēmuma sniegto pakalpojumu atšķirības no konkurentu piedāvājuma    7
2.2.1.  Standarta risinājumu komplekts    7
2.3.  Darba efektivitātes pētīšana    7
2.4.  Mācības uzņēmuma darbiniekiem    8
  Secinājumi    9
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    11
Extract

Arvien vairāk klienti visā pasaulē apzinās kvalitātes nozīmi. Viņi kļūst prasīgāki un vēlas gūt pārliecību, ka uzņēmums izpildīs viņu vēlmes. Sertificēta kvalitātes vadības sistēma norāda uzņēmuma apņemšanos nodrošināt kvalitāti un klientu apmierinātību.
Vēl pagājušā gadsimta vidū dominējošā biznesa filozofija noteica to, ka organizācijas galvenokārt koncentrējas uz savu produktu. Galvenais uzņēmuma uzdevums bija izdomāt inovatīvu risinājumu, būt pirmajiem un ražot. Toreiz nebija svarīgi, cik efektīva ir ražošana.
Mūsdienu biznesā izšķirošais ir patērētājs, cilvēki, kas strādā organizācijā, kā arī tehnoloģiju, procesu know – how, kā tiek organizēts darbs. Tā tas ir jebkurā industrijā – produkts vairs nav nekas unikāls. Unikāls ir veids, kā organizācija strādā, optimizējot savus iekšējos procesus un apkalpojot klientus. Tas ir menedžmenta domāšanas veids – organizācijas vadība, koncentrējoties uz procesiem.
Ikvienai organizācijai ir sava stratēģija un mērķi, bet darba procesi nosaka to, cik veiksmīgi tā strādā, lai šos mērķus sasniegtu.
Un konkurencei kļūstot sīvākai, arvien vairāk tiek runāts par kvalitātes uzlabošanu un efektīvu ražošanu.
Par šī darba pētāmo objektu tika izvēlēts uzņēmums „Ernst & Young”, kas ir viens no 4 lielākajiem biznesa konsultāciju uzņēmumiem pasaulē. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,48 €
Work pack Nr. 1111704
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register