Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:610060
 
Evaluation:
Published: 14.11.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Mārketinga stratēģija
Nike mārketinga stratēģija ir svarīgs kompānijas panākumu komponents. Nike brends ir plaši pazīstams visā pasaulē ar to, ka tās piedāvātās preces ir augstas kvalitātes un ar labu dizainu. Nike mārketinga stratēģijas centrā atrodas Nike brenda tēls, kas sevī ietver tai raksturīgo logo un reklāmas lozungu: „Just do it”. Savu sabiedrisko tēlu Nike uzlabo slēdzot līgumus ar pazīstamiem atlētiem, profesionālām komandām un skolu komandām.
Nike pārdod plašu produktu klāstu, tai skaitā sporta apavus un apģērbu tādām sporta aktivitātēm kā Hokejs, basketbols, teniss, futbols, skriešana utt. Nike produkcija ir piemērota visiem – sievietēm, vīriešiem un bērniem, tā ir plaši pazīstama hip hop kultūrā un bieži sastopama pilsētnieku ikdienas apģērbā.
Nike savu produkciju pārdod vairāk nekā 20 000 izplatītājiem ASV un aptuveni 140 valstīs pasaulē. Eiropā Nike ir atvēris vairākus Nike ražotņu veikalus, kur ir iespējams iegādāties Nike produkciju par ļoti zemām cenām, turklāt tajos preču piedāvājums ir daudz plašāks, nekā citos izplatītāju veikalos.
Nike misija ir iedvesmot atlētus un piedāvāt katram atlētam* dažādas inovācijas.
* Ja tev ir ķermenis, tad tu esi atlēts.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register