Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:614616
 
Author:
Evaluation:
Published: 11.06.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 9 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Ģimene    4
2.  Pirmskolas vecuma bērnu vispārīgās psiholoģijas īpatnības    5
3.  Uzticēšanās un tās nozīme    15
4.  Bērnu uzticēšanās attīstību ietekmējošie faktori    17
4.1.  Stabilitātes nozīmē bērna attīstībā    17
4.2.  Vecāku pieejamības nozīme    17
4.3.  Bērna pārvērtēšanas apziņa    18
4.4.  Sarunas ar bērnu    19
4.5.  Bērnu emocijas un to izlādes    20
4.6.  Bērnu rotaļas un rotaļāšanās    23
Praktiskas nodarbes,kas palīdz bērniem attīstīt uzticēšanos    24
6.  Secinājumi    29
  Izmantotā literatūra    30
Extract

Cilvēks ir sociāla būtne, kura dzīvi ietekmē visdažādākā mijiedarbība ar lietām, parādībām, notikumiem un cilvēkiem. Katra paša izaugsme un attīstība kopējā attīstības spirālē izriet no viņa spējas sadarboties. Veiksmīga sadarbība iespējama tad, ja pastāv savstarpēja uzticēšanās, kas lielā mērā izriet no uzticēšanās sev un paša uzticēšanās apkārtējiem. Uzticēšanās attieksme un darbība ietekmē cilvēka dzīvi un spēju iekļauties sabiedrībā un atrast tajā savu sociāli lietderīgu vietu un lomu.
Bērns dzimstot ir absolūti dabisks, un viņam pašam ir sava sajūta par vislabāko, un nav vēlmes un iespējam sev nodarīt pāri dabiskā pasaulē līdz tam brīdim, kamēr apkārtējie viņā nav iznīcinājuši šo dabiskumu. Apkārtējā pasaule ir ļoti industrializēta (mašīnas, dzelzceļš, elektrība utt.) un tajā bērnam bez praktizēšanās pieredzes grūti orientēties. Apkārtējo uzdevums – atbalstīt bērnu industriālās pasaules izzināšanā un ļaut bērnam dabiskajā pasaulē un likumsakarībās attīstīties pašam patstāvīgi, jo viņš labāk par jebkuru citu izjūt un apzinās to, kas viņam patiesi ir vajadzīgs. Katram bērnam šūnu līmenī ir atmiņa par absolūto laimi un harmoniju, ko viņš izjuta radīšanas un ieņemšanas brīdī . Katrs ir unikāls un katram ir sava, tikai un vienīgi viņam atbilstošākā, dabiskākā un harmoniskākā dzīve. Nav kāds cits, kurš otra vietā var pateikt to, kā ir vislabāk.
Apkopojot augstāk minēto, savā darbā apskatītas praktiskās nodarbes un likumsakarības, kuras ietekmē uzticēšanās attīstību. Tās iespējams atbalstīt katram pieaugušajam mājas apstākļos, kurš vēlas apzināti attīstīt bērna uzticēšanās spējas. Šajā darbā minētās nodarbes bērni uztver kā rotaļu, kas viņu ieinteresē un veicina izziņas un pašattīstības procesus. Šīs nodarbes bērnam ir rotaļa, kas viņam ir darbs, izprieca, vingrināšanās un savu spēju izkopšana un parādīšana, ar vārdu sakot - rotaļa ir bērna pasaule .
Ja pieaugušie atbalsta bērnu darbā minēto nodarbju veikšanā, tad lielai daļai bērnu patīk tās praktizēt pastāvīgi. Pieaugušo spēkos ir radīt bērniem maksimālu drošību un nodarbju pieejamību.
Apzināta interese par šo jautājumu man radās, kļūstot par māti. Akcentējās jautājums – kādās praktiskās nodarbēs attīstās pirmsskolas vecuma bērna uzticēšanās spējas?
Mana darba mērķis – izzināt vecāku un pieaugušo iespējas palīdzēt pirmsskolas vecuma bērniem attīstīt uzticēšanās spējas.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register