Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:619173
 
Author:
Evaluation:
Published: 05.01.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Uzņēmums SIA „Kikele” ražo un pārdod dažādus konditorijas izstrādājumus savā veikalā „Beķereja”. Vienlaikus ir iespēja iegādātos produktus izbaudīt turpat veikalā pie tam speciāli paredzētiem galdiņiem.
Lai varētu precīzi definēt pircēju vajadzības un veiksmīgāk veikt konkurences analīzi, darbā tiks apskatītas iespējas pircējus segmentēt pēc dažādiem kritērijiem, analīzes gaitā secinot, kādi segmentēšanas kritēriji konkrētajā gadījumā ir būtiski un vērā ņemami nosakot mērķtirgu.
Tiks apskatīti šādi segmentēšanas kritēriji:
1)ģeogrāfiskais
2)demogrāfiskais
3)ekonomiskais
4)sociālais
5)personiskais
6)uzvedības

1) Tā kā uzņēmums SIA „Kikele” atrodas Gulbenes pilsētā, tad tā uzmanības centrā ir šajā pilsētā mītošās personas. Bez tam uzņēmums atrodas pilsētas centrā, līdzās viesnīcai un līdz ar to uzņēmuma potenciālo klientu lokā ietilpst arī tūristi, ciemiņi un viesi, kas atbrauc uz Gulbeni.
Taču ņemto vērā to, ka Gulbene ir neliela pilsēta un personas no citām pilsētām tur ierodas un viesnīcā uzturas reti, bez tam viesnīca ir neliela, tad primārais uzņēmuma potenciālo klientu loks ir tieši Gulbenes pilsētas iedzīvotāji.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register