Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:637156
 
Author:
Evaluation:
Published: 26.04.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Organizācijas analīze    4
1.1.  Darbības veids    4
1.2.  Organizācijas tēls un reputācija    7
1.3.  Darbinieki    10
2.  Pasākumu analīze    13
2.1.  Pasākuma klasifikācija un forma    14
2.2.  Pasākuma norise un organizēšana    15
  Secinājumi un priekšlikumi    18
  Izmantotās literatūras saraksts    19
  Pielikums    20
Extract

Kopsavilkums
Pasākums- izrāde izdevās. Pirmizrāde tika izpārdota. Atsauksmes ir pozitīvas, interneta resursos neatradu sliktu komentāru par šo izrādi. Organizēšana šajā uzņēmumā ir augstā līmenī, organizācijai ir jau 93 gadi, tāpēc arī norise un organizācija notiek raiti un bez starpgadījumiem, jo ir liela pieredze. Runājot ar pašu režisoru pēc pirmizrādes, režisors atzina, ka ieguldījums un darbs atmaksājās. Viss notika tā, kā režisors to bija iedomājies, bez starpgadījumiem. Vienmēr varot labāk, taču tāpat izrāde bijusi izcila.

Secinājumi un priekšlikumi
Rakstot prakses atskaiti darba autore izstrādāja šādus secinājumus:
1. Autore secina, ka katra izrāde prasa lielus līdzekļus un grūtu darbu, lai izrāde tiktu izveidota izcila.
2. Ar Latvijas teātriem konkurētspējīga organizācija, kurš ir viens no labākajiem teātriem Latvijā, bet ne labākais.
3. Pārāk maz informācijas tiek publicēts tieši skolās, augstskolās, tadejādi jaunieši netiek informēti kultūras pasākumiem, kā arī pa student atlaidēm.
Balstoties uz secinājumiem, darba autore izvirza šādus priekšlikumus:
1. Par iespējams mazākiem līdzekļiem, taču grūtāku darbu, izveidot izcilu izrādi, kurai būtu nepieciešams mazāks budžets.
2. Pievērst lielāku uzmanību citiem teātriem, lai izvērtētu to plusus un mīnusus, tādejādi izvērtēt savas organizācijas mīnusus.
3. Informēt jauniešus par izrādēm un studentu atlaidēm, izliekot bukletus un afišas tieši skolas telpās.


Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register