Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:667248
 
Author:
Evaluation:
Published: 07.06.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 19 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  STRATĒĢISKĀ MENEDŽMENTA JĒDZIENS UN BŪTĪBA    4
2.  SIA „PĀRVADĀJUMI” RAKSTUROJUMS    9
3.  PRODUKTA (PAKALPOJUMA) DZĪVES CIKLA KOPSAKARĪBAS    15
4.  SIA „PĀRVADĀJUMI” STRATĒĢIJAS IZVĒRTĒJUMS UN PRIEKŠLIKUMI TĀS PILNVEIDOŠANAI    20
4.1.  KORPORATĪVĀ LĪMEŅA STRATĒĢIJA    20
4.2.  BIZNESA LĪMEŅA STRATĒĢIJA    22
4.3.  FUNKCIONĀLĀ LĪMEŅA STRATĒĢIJA    23
4.4.  FUNKCIONĀLĀ LĪMEŅA STRATĒĢIJAS SAISTĪBA AR BIZNESA LĪMEŅA STRATĒĢIJU    25
5.  SIA „PĀRVADĀJUMI” SWOT MATRICA    27
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    31
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS SARAKSTS    33
Extract

Menedžmenta nozīmīgums konkurētspējīga uzņēmuma funkcionēšanā ir neiztrūkstošs posms un process, kas jārealizē. No tā realizācijas atkarīga uzņēmuma darbība kopumā.
Ilgāku laiku valdīja uzskats, ka nākotnes attīstību var izplānot, pamatojoties uz pagātnes vai esošā perioda pieredzi. Mūsdienīgā teorija paredz, ka plānošana jāveic atbilstoši pieņēmumam – nākotne atšķiras no šodienas1.
Jēdziens „stratēģija” vēsturiski ir saistīts ar militārām operācijām – stratēģija pēc būtības nozīmē, ka viena puse var sakaut savu pretinieku, pat ar lielāku un spēcīgāku karaspēku, ja tai ir iespējams kaujas vai sadursmes vietu novirzīt sev izdevīgākā teritorijā.
Vēsturiski izveidojušās daudzas un dažādas stratēģijas definīcijas, bet to jēga ir sekojoša – stratēģija ietver visas uzņēmuma būtiskās darbības, norādot uzņēmuma darbības virzienu un eksistences mērķi, stimulējot nepieciešamās pārmaiņas, kuras nosaka darbības vide2.
Studiju darba mērķis ir izvērtēt SIA „Pārvadājumi” stratēģiju.
Temats ir aktuāls tāpēc, ka, izmantojot stratēģiskā menedžmenta teorētiskos ieteikumus konkrēta uzņēmuma attīstībā, iespējams būtiski uzlabot tā saimnieciskās darbības rezultātus.
Mērķa īstenošanai noteiktie uzdevumi:
1)izpētīt stratēģiskās vadīšanas teorētiskās nostādnes;
2)sniegt vispārīgu informāciju par uzņēmumu;
3)izvērtēt uzņēmuma darbības atbilstoši stratēģiskajiem mērķiem;
4)izpētīt uzņēmuma stratēģiskās attīstības iespējas.
Studiju darba izstrādē izmantota zinātniskā literatūra, interneta resursi un uzņēmuma nepublicētā informācija.
Darba izstrādē izmantotas ekonomiskās analīzes un izpētes metodes, izstrādāta SWOT matrica.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register