Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:668175
 
Evaluation:
Published: 28.03.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 14 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Ievads    3
2.  Uzņēmuma apraksts un darbība    4
3.  Mazumtirzniecības būtība    7
4.  Mārketinga vides elementi    9
5.  Darbs ar klientiem    13
6.  Tirgus segmentācija    14
7.  Pārdošanas teorētiskie aspekti    16
8.  Pārdošanas metodes un stimulēšana    17
9.  Secinājumi    22
10.  Priekšlikumi    23
11.  Izmantotā literatūra    24
  Pielikumi    25
1.  Aptaujas anketa    25
2.  Galvojums    27
Extract

Aptieka ir vieta , kur komercija ir tieši saistīta ar veselības aprūpi, jo tieši zāles nonāk līdz to gala patērētājiem, kuru rīcības pamatā ir iekšēji ierosinātāji – vajadzības – cilvēka sajūta, ka viņam kautākā trūkst. Aptiekai ir jāprot efektīvi izmantot resursus un veikt dažādas darbības, kas virzītas uz patērētāju vēlmju un vajadzību apmierināšanai, ņemot vērā, ka vajadzības ir cilvēka neapmierinātības stāvoklis, kuru tas mēģina mainīt, vai apmierinātības stāvoklis, kuru mēģina saglabāt. Lai nodrošinātu efektīvu uzņēmumu funkcionēšanu, nepieciešama ekonomiski pamatota un pareiza tā darbības vadīšana, kuras pamatā ir ideju, preču un pakalpojumu koncepcijas plānošanas un īstenošanas, cenu noteikšanas, reklamēšanas un izplatīšanas process. Šajā darbā tiks aplūkota viena no aptiekām- I/K „Svitenes aptieka ” – cik efektīvi tā ir izvēlējusies mērķa tirgu, sasniegusi un uzturējusi to, kā arī ieguvusi patērētājus, radot, sniedzot un komunicējot patērētāju vērtību, cik efektīva ir tās funkcionēšana.
Darba mērķis- izvērtēt pārdošanas apjoma palielināšanas iespējas uzņēmumā I/K „Svitenes aptieka”.
Darba uzdevums :
1) analizēt teorētiskās aspektus pārdošanas metodēm;
2) izanalizēt pārdošanas metožu pielietojumu
. Pielietotās metodes
Teorētiskā pētījuma metode .
Empīriskās pētījumu metode – anketēšana.
Tirgus pētījumi.
Datu apstrāde ( tabulas, diagrammas).
Pētījuma priekšmets- pārdošanas apjoms uzņēmuma I/K „Svitenes aptieka”…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,98 €
Work pack Nr. 1128247
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register