Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
8,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:710642
 
Author:
Evaluation:
Published: 05.10.2011.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 3 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    1
  Abstract    2
  Saturs    3
  Ievads    4
1.  Uzņēmuma apraksts    5
1.1.  Uzņēmuma vizītkarte    5
1.2.  Uzņēmuma vīzija un mērķi    5
1.3.  Nodarbinātās personas    6
2.  Vides analīze    7
2.1.  PEST analīze    7
2.2.  Konkurentu analīze    9
2.3.  Portera 5 spēku modulis    11
2.4.  Ansofa matrica    12
3.  Mārketings    13
3.1.  Preces/pakalpojuma apraksts    13
3.2.  Pakalpojuma cena    17
3.3.  Vieta    18
3.4.  Klienti    19
3.5.  Pakalpojuma virzība tirgū    20
4.  Finanšu informācija    21
4.1.  Mainīgās (tiešās) izmaksas    21
4.2.  Patstāvīgās (netiešās) izmaksas    21
4.3.  Plānotie ieņēmumi    22
4.4.  Nolietojuma (amortizācijas aprēķins)    23
4.5.  Nodokļu aprēķins    23
4.6.  Peļņas un zaudējuma aprēķins uz 2010.gada 31.decembri    24
4.7.  Naudas plūsmas plāns laika posmam no 2010.gada 1.janvāra līdz 2010.gada 31.decembrim    25
4.8.  Uzņēmuma bilance    26
4.9.  Koeficientu analīze    27
4.10.  Lēmuma koks    29
  Pielikums    30
  Secinājumi    32
  Izmantotā literatūra    33
Extract

IEVADS
Visas preces un pakalpojumus var iedalīt vairākās grupās, kā tas ir skaidri redzams Maslova vajadzību hierarhijas shēmā. Ir pirmās nepieciešamības preces un pakalpojumi, un ir arī preces/pakalpojumi, kuri tiek pirkti vai izmantoti tikai, lai apmierinātu savas sociālās vajadzības, iegūtu sociālo atzinību un pašīstenotos.
Mēs sava uzņēmuma darbību izlēmām vērst uz pirmās nepieciešamības pakalpojumu sniegšanu, tādējādi netiek radīti draudi uzņēmuma veiksmīgai pastāvēšanai, kā, piemēram, modes tendences, klimata maiņa un citi. Mūsuprāt, pie pirmās nepieciešamības pakalpojumiem pieder arī asinizācijas pakalpojumi. Tā ir nozare, kura netiek plaši apspriesta, tomēr ir visiem vajadzīga un spēlē būtisku lomu cilvēka ikdienas ērtību nodrošināšanā. Kā jau minējām, pieprasījums pēc šāda veida pakalpojumiem ir ļoti augsts. Izteikti augsts tas ir mūsu izvēlētajā uzņēmuma darbības ģeogrāfiskajā vidē – Jūrmalā, kur nav un nekad nav bijusi centralizēta kanalizācijas sistēma, kā arī vairākums iedzīvotāju dzīvo privātmājās, kurām bieži ir nepieciešami asinizācijas pakalpojumi. Fakts, ka šajā vidē darbojas tikai viens uzņēmums, kas piedāvā šādus pakalpojumus, kas pie tam nespecializējas to sniegšanā un tā kvalitātes nodrošināšanā, ir neparasts. Tieši šī iemesla dēļ šādam uzņēmumam Jūrmalā ir augsts izaugsmes potenciāls.
Tā nu esam nonākuši pie šī zinātniski pētnieciskā darba mērķa, proti, noskaidrot, vai pie pašreizējās tirgus situācijas Jūrmalā ir iespējams uzsākt uzņēmējdarbību, kura, nodarbojoties ar asinizācijas pakalpojumu sniegšanu, sekmīgi darbotos un nestu peļņu jau pirmajā gadā.
Lai spriestu, vai šāds uzņēmums spēs veiksmīgi darboties, ir jāveic rūpīga tirgus situācijas izpēte un analīze.
Izmantojot PEST analīzi, tiek izzināti arējās vides faktori (sociālie, politiskie, ekonomiskie un tehnoloģiskie), kas ietekmē uzņēmuma darbību konkrētajā vietā. Nepieciešamā informācija tiek iegūta, pētot Latvijas Likumdošanu, kā arī meklējot to internetā.
Ārējās vides pētīšanai tika veikta arī Portera 5 spēku analīze, kas pētī uzņēmuma virzošos un bremzējošos spēkus, kā arī tika sastādīta Ansofa matrica, ar kuras palīdzību tiek parādīts kādā tirgū (esoša vai jaunā) atrodas pakalpojums un vai šāds pakalpojums jau tiek piedāvāts.
Tiek izmantota arī konkurentu analīze, kuru veido, izmantojot aptauju, kā arī informāciju, ko sniedz plašsaziņas līdzekļi.
Mārketinga daļā tiek sniegta detalizēta informācija par pakalpojumu, tā cenu un uzņēmuma darbības vidi.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,98 €
Work pack Nr. 1245635
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register