Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:711643
 
Author:
Evaluation:
Published: 26.03.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  Mārketinga vides analīze    4
1.1.  Mārketinga mikrovides analīze    4
1.1.1.  Uzņēmuma apraksts    4
1.1.2.  Piegādātāji    6
1.1.3.  Starpnieki    7
1.1.4.  Konkurenti    8
1.1.5.  Pircēji    12
1.2.  Mārketinga makrovides analīze    12
1.2.1.  Ekonomiskās situācija    13
1.2.2.  Demogrāfiskā situācija    15
1.2.3.  Politiskā situācija    16
1.2.4.  Ģeogrāfiskā situācija    17
1.2.5.  Tehnikas un tehnoloģiju attīstības situācija    17
1.2.6.  Kultūras, sociālā vide    18
1.3.  Tirgus ietilpības novērtēšana    18
1.4.  SVID analīze    20
2.  Uzņēmuma mārketinga stratēģijas analīze un darbības plānošana    22
2.1.  Tirgus segmentēšana un mērķa tirgus noteikšana    22
2.2.  Uzņēmuma “Veiksmes atslēga”    25
2.3.  Pirkšanas lēmuma pieņemšanas process    25
2.4.  Uzņēmuma misija, mērķi un stratēģija    26
2.5.  Rīcības plāns stratēģijas (mārketinga mix) 1 gadam    30
  SECINĀJUMI    31
  BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS    32
Extract

Mārketings – ir darbību kopums, kas virzīts uz cilvēku vajadzību un vēlmju apmierināšanu ar produktu ražošanas, sadales un maiņas palīdzību. Citiem vārdiem, mārketinga pamatā ir cilvēku vēlmju un vajadzību apmierināšana, nodrošinot viņus ar īsto produktu par īsto cenu, pārdodot to īstajā vietā, nodrošinot ar īsto informāciju un darot to visu labāk par konkurentiem.
Mārketinga mērķis ir panākt, lai klienti vēlētos veikt darījumus ar uzņēmumu, nevis ar konkurentiem. Lai to panāktu, mārketinga speciālistiem klientiem jāpiedāvā tieši tās preces, kuras viņiem nepieciešamas, un par tādu cenu, kas atspoguļo preču vērtību naudas izteiksmē.
Mūsu darba uzdevumi izmantojot teorētiskās zināšanas izpētīt izvēlēta uzņēmuma darbību, kādā veidā mārketinga faktori un elementi ietekmēs mūsu izvelēto uzņēmumu un tas produkciju, atsegt pozitīvus momentus, kā arī trūkumus, kas saistīti ar uzņēmumā pielāgošanos ārējai un iekšējai videi, un izstrādāt priekšlikumus un secinājumus atklāto trūkumu novēršanai.
Kursa darba mērķis ir raksturot uzņēmuma mikro un makro vidi, jo videi ir ievērojama ietekme uz jebkura uzņēmuma darbību un stratēģijas plānošanu; noteikt tirgu, kurā darbojas uzņēmums, tā ietilpību, un ieteikt rīcības plānu stratēģijai īstenošanai 1 gadam. Lai sasniegtu šo mērķi, mēs izmantosim dažādus analīzes veidus: izdarīsim uzņēmuma SVID analīzi, pēc kuras mēs varēsim noteikt pētama uzņēmuma vājas un stipras puses; sastādīsim BKG matricu un GE modeli, kur novērtējot mums zināmus datus, varēsim izvēlēt pareizo darbības stratēģijas; segmentēsim tirgu, lai uzzinātu, to tirgus daļu, kurai uzņēmumam ir jāpievērš īpaša uzmanība; veiksim plašu konkurentu analīzi.
Savā kursa darbā, mēs pētīsim A/S Latvijas balzams uzņēmumu, kas nodarbojas ar alkoholiskās produkcijas ražošanu. Šīs uzņēmums jau ir plaši zināms Latvijas tirgū, tam jau ir uzticīgi klienti, noteikta reputācija, tas ir lielākais alkohola ražotājs Latvijā, turklāt tas ieņem lielāko tirgus daļu alkohola ražošanas tirgū Latvijā.
Tirgus analīze ir nepieciešama uzņēmumiem, lai apskatītu daudz jautājumus un vadības lēmumus, kas tiem ļauj ievērojami paplašināt savu tirgus daļu, līdz ar to atbilstoši palielināt savus ieņēmumus un samazināt izmaksas.
Mēs uzskatam, kāpēc mūsu veidotajiem aprēķiniem mums izdosies noteikt visveiksmīgākās uzņēmuma attīstības stratēģijas un veidus, kā tās īstenot.
Kursa darbam ir ierobežojumi, galvenokārt divu iemeslu dēļ: pirmkārt, kursa darba temats ir plašs, to nav iespējami pilnīgi apskatīt un izpetīt kursa darba ietvaros un, otrkārt, sakarā ar informācijas par uzņēmumu ierobežotību.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −9,77 €
Work pack Nr. 1180631
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register