Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:715590
 
Author:
Evaluation:
Published: 19.02.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 38 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācijas    3
  Ievads    6
1.  Tūrisma industrija, tās nozīme un attīstības tempi    9
1.1.  Tūrisma attīstību veicinošie elementi, to raksturojums    10
1.2.  Interneta loma tūrisma nozares attīstībā    20
1.3.  Latvijas tūrisma informācija internetā    22
1.4.  Mājas lapu vērtība uzņēmējdarbībā    24
2.  Tūrisma pakalpojumu pārdošana, izmantojot internetu    29
2.1.  Mājas lapu veidošanas principi    30
2.2.  Savas mājas lapas radīšana    33
2.3.  Mājas lapas popularizēšana    41
2.4.  Mājas lapas dizains    41
2.5.  Mājas lapu drošība    43
2.6.  Mājas lapu veidošanas tehnoloģijas aspekti    44
3.  Latvijas tūrisma firmu mājas lapu izvērtējums    47
3.1.  Latvia Tours    52
3.2.  Lauku Ceļotājs    58
3.3.  Impro    62
3.4.  Express Travel    68
3.5.  Kolumbs    71
3.6.  Rīgas Tūrisma aģentūra    75
3.7.  Skaisto skatu aģentūra    77
3.8.  Gorbants    80
3.9.  LUTK    82
  Secinājumi    88
  Priekšlikumi    90
  Izmantotās literatūras saraksts    92
  Saīsinājumu un nosacīto apzīmējumu saraksts    94
Extract

Viesmīlības industrija ir viena no nozarēm, kas daudzām pasaules valstīm ir viens no galvenajiem ienākumu avotiem, kas ir uzskatāmi redzams arī Eiropā (galvenokārt Vidusjūras baseina valstīs – Maltā, Kiprā, Grieķijā u.c.). Saskaņā ar Pasaules Tūrisma organizācijas (PTO) statistikas datiem, tūrisms un ar to sasaistītās nozares katru gadu veido 10,4 % no pasaules IKP, tajā ir nodarbināti 200 milj. cilvēku, un gandrīz 700 milj. cilvēku dodas starptautiskā tūrisma maršrutos. Arī Latvijā šī nozare ar katru gadu ieņem arvien nozīmīgāku vietu. Latvijas maksājumu bilances dati rāda, ka 2003. gadā tūrisma pakalpojumu eksporta īpatsvars IKP Latvijā bija 2 %, nozares tiešais ieguldījums – 1,7 % no IKP [19; 100]
Tāpēc ir aktuāli palielināt valsts peļņu apkalpojošā sfērā, uzlabojot vai ieviešot izmaiņas esošā darba kvalitātē. Interneta tehnoloģijas kļūst par būtisku faktoru uzņēmuma, kā arī visas tūrisma nozares izmaksu reducēšanā. Ļoti biežos gadījumos līdz ar apjomīgu tehnoloģisko risinājumu ieviešanu mainās uzņēmuma menedžments vai arī tūrisma biznesa modelis.
Interneta ienākšana tūrisma nozarē ir sasniegusi milzīgus panākumus un jaunākās tendences norāda, ka tā ietekme kļūst aizvien nozīmīgāka. Pieaugošais pieprasījums tūrisma nozarē pēc rezervēšanas iespējām internetā parāda, ka tieši naktsmītņu pārdošana ir ieguvusi līderpozīcijas. Eiropas ceļojumu sektors internetā laika posmā no 2001. gada līdz 2002. gadam ir palielinājies par 53 % un 2002. gadā apgrozījuma apjoms sasniedza 7,3 miljardus eiro, bet 2003.gadā tika apgrozīti 9,7 miljardi eiro. Prognozes liecina, ka 2006. gadā apgrozījums internetā sasniegs 16,4 miljardus eiro. Apmēram 38 % biznesa ceļotāju 2003. gadā izmantoja viesnīcu rezervēšanas iespējas tieši internetā, tajā skaitā, izmantojot tūrisma aģentūru mājas lapas [20]
Tehnoloģiskie risinājumi veicina tūrisma uzņēmumus uz korporāciju un taupīgu attieksmi pret papīru, vadiem, laiku, transportu, komunikāciju, telpu un citiem izmaksu faktoriem, kas nepārprotami ir ļoti aktuāls jautājums globālo problēmu – tādu kā piesārņojums un pārblīvētības – risināšanā.
E - pasta ienākšana neilgā laika posmā ir izmainījusi gadsimtiem koptās tradīcijas cilvēku komunikāciju vēsturē, jo tas ir kļuvis bezpersoniskāks, taču ātrāks, dabai draudzīgāks, lētāks un masveidīgāks. Jaunās interneta tehnoloģijas liek mainīties arī uzņēmumu menedžmentam un tūrisma biznesa modelim kopumā.
Šodien pasaulē gandrīz ikvienam vidējam vai lielam uzņēmumam ir sava mājas lapa, ar kuras palīdzību tiek radīts pirmais netiešais iespaids, meklējot jaunas mērķa grupas esošās peļņas palielināšanai. Atverot zināmu mājas lapu, cilvēks vispirms ar to iepazīstas tikai vizuāli. Ja tā atstāj pozitīvu iespaidu, potenciālais klients ir ieinteresēts uzzināt par konkrēto uzņēmumu aizvien vairāk, interesējoties jau pa tiešo. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register