Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:720844
 
Evaluation:
Published: 06.11.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  SIA „Ritms” uzņēmuma apraksts    4
2.  Uzņēmuma mārketinga vide un to veidojošie faktori    6
2.1.  Mārketinga iekšējā vide    6
2.2.  SIA „Ritms” mārketinga mikrovides faktori    10
2.3.  SIA „Ritms” mārketinga makrovides faktori    12
3.  SIA „Ritms-Ž” tirgus segmenti un tirgus aptveršanas stratēģijas    14
4.  Mārketinga pasākumu izpēte    16
4.1.  Produkts    16
4.2.  Cena    19
4.3.  Vieta    21
4.4.  Virzīšana    21
4.5.  Darbinieki    23
4.6.  Process    23
4.7.  Materiālie pierādījumi    23
5.  Konkurentu raksturojums    24
6.  Klients    26
6.1.  Darbs ar klientiem    26
6.2.  Klientu piesaistes iespējas    27
6.3.  Klientu apmierinātības vērtējums    28
6.4.  Klientu anketēšanas rezultātu analīze    29
  Secinājumi    36
  Priekšlikumi    37
  Pielikumi    39
Extract

Secinājumi
1. Neskatoties uz lielo konkurentu skaitu, uzņēmumam SIA “Ritms – Ž ir izdevies veiksmīgi turpināt darbu un saglabāt tirgus pozīcijas
2. Viens no galvenajiem faktoriem, kas ietekmē uzņēmuma darbību ir iedzīvotāju pirktspēja
3. Uzņēmums daudzus gadus sadarbojas ar vieniem un tiem pašiem piegādātājiem, kas pierāda uzņēmuma uzticību un stabilitāti
4. Ļoti svarīgi ir, lai klients no salona neaizietu neapmierināts un neveidotos antireklāma, tādējādi mazinot potenciālo klientu skaitu
5. Veicot aptauju konstatēts, ka informācija par uzņēmuma SIA „Ritms – Ž” darbību un tā sniegtajiem pakalpojumiem tiek iegūta no draugiem un paziņām, kas liecina, ka trūkst informācijas, tātad nepieciešama reklāma
6. Uzņēmuma galvenais mērķis ir sniegt kvalitatīvus pakalpojumus un laipni apkalpot klientus
7. Pētot uzņēmuma darbību darba autore secināja, ka pētāmajā uzņēmumā darbiniekiem nav saskaņots darba apģērbs vai vismaz priekšauts ar uzņēmuma logo.

Priekšlikumi
1. Neskatoties uz to, ka uzņēmumam ir veiksmīgi izdevies saglabāt tirgus pozīcijas, nedrīkst pārstāt pētīt un analizēt konkurentus. Darba autore iesaka regulāri uzlabot apkalpošanas līmeni un pakalpojumu kvalitāti, kā arī dažādot pakalpojumu sortimentu.
2. Lai palielinātu klientu pirktspēju var ieviest dažādas atlaides un akcijas, piemēram, atlaides dzimšanas dienā vai vārda dienā, vai apmeklē salonu desmit reizes un desmitajai reizei 15% atlaide
3. Apmierināti un lojāli klienti neapšaubāmi ir viena no lielākajām vērtībām. Cīņa par klientu noturēšanu un klientu skaita palielināšanu ir viens no sarežģītākajiem uzdevumiem. Nepārtraukts darbs ar klientiem un klientu vajadzību apmierināšana – tie ir galvenie uzdevumi, kas jāveic uzņēmumam SIA „Ritms – Ž”. Klientu uztveres un vajadzību izpratne palīdz izvēlēties pareizos risinājumus esošo klientu noturēšanā un jaunu klientu piesaistē.
4. Uzņēmuma galvenais mērķis ir gūt peļņu, lai to sasniegtu ir nepieciešams izmantot dažādus līdzekļus un viena no tiem ir reklāma. Darba autore uzņēmumam iesaka vairāk sevi reklamēt dažādos interneta portālos, avīžu izdevumos un televīzijā. Kā arī var izveidot savu mājaslapu un Ventspils portālā ievietot reklāmu ar hiperlinku uz mājaslapu.
5. Darba autore uzņēmumam ieteiktu padomāt par vienādu darba apģērbu iegādi vai vienādu priekšautu iegādi ar uzņēmuma logo, lai klienti vieglāk varētu atšķirt darbiniekus no salona apmeklētājiem.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register